סאסי ורז נפגשו עם האחים עזו: "המרחקים גדולים"



נציגי הבעלים של הפועל ירושלים נפגשו הערב עם אסף ואופיר עזו ושוב לא נרשמה התקדמות. שני הצדדים פסימיים, קטמון ממתינה להתפתחויות. רז: "מאוכזבים שהמו"מ לא הצליח"

גיל רז ועמוס סאסי נפגשו הערב עם אופיר ואסף עזו ושיפרו במקצת את ההצעה האחרונה שהוגשה להם. למרות זאת, ההצעה החדשה לא קרובה כלל לדרישות של השניים והפסיומיות בין הצדדים מעידה על כך שהסיכויים שהשניים ישובו להפועל אפסיים.
 

הפועל לא מוכנה לוותר על דרישותיה לגבי דמי ההשבחה עבור אסף עזו והבלם נמצא בבעיה. על פי בירור שערכו בהתאחדות לכדורגל, אם עזו ירד לשחק בליגה א', הקבוצה בה ישחק אינה מחוייבת לשלם להפועל דמי השבחה.
 
נציג הבעלים, גיל רז אמר בסיום הפגישה: "המרחקים ביננו גדולים מאוד למרות שאנחנו מאוד מאוד רוצים את האחים עזו בקבוצה. אנחנו מאוכזבים שהמו"מ לא הצליח."
 
אופיר עזו התייחס גם הוא לפגישה ואמר ל"ירושלים נט": "זה נכון שאנחנו שוב תקועים וההפרשים גדולים מאוד. לא נראה לי שזה ייצא לפועל. אם זה יצליח אני אשמח להיות בהפועל ואם לא אאחל להם בהצלחה. לא אוכל לשחק בסכומים שהוצעו לי."
 
לאימון הקבוצה הבוקר הגיע חבר קרוב של יוסי סאסי, שצפוי להצטרף בימים הקרובים להנהלת הפועל ירושלים. צחי בזיז אומנם הודיע כי הצטרפותו של גיל רז למועדון מבורכת אך מקורביו מתעקשים שהוא פגוע מההתנהלות של עמוס סאסי: "עמוס הודיע לו בפגישה משולשת עם גיל על החזרה שלו לקבוצה. הוא אמר לו שהוא יכול להטיל וטו אבל מי שמכיר את צחי יודע שאין סיכוי שהוא היה אומר ליד גיל את דעתו האמיתית. הוא לא ישאר בהפועל אחרי מה שעשו לו."
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה