רז נפגש עם סטי, הערב יפגש עם האחים עזו



נציג הבעלים החדש התחיל לעבוד ונפגש עם סטי במטרה לקצץ בשכרו. הערב צפויה פגישה גם עם אופיר ואסף עזו. סלמן עמר ויוסי פסו התווכחו בקולניות באימון אתמול. קשר ארגנטינאי נבחן

פלאש 90
גיל רז לא מבזבז זמן וכבר היום בתום אימון הקבוצה נפגש עם רם סטי. הקשר התבקש לקצץ משכרו הגבוה יחסית על מנת להקל על תקציב המועדון. רז שישמש כנציג הבעלים סיפר כי הפגישה התקיימה באווירה טובה וההחלטה בנושא סטי צפויה להתקבל עד מחר בבוקר.
 

הערב יפגש רז עם האחים עזו ויציע להם חוזה משודרג על מנת להחזירם לקבוצה. המאמן, סלמן עמר התעקש בשבועות האחרונים להחתים את השניים שהביעו גם הם רצון עז לשחק בהפועל.
 
מחר צפוי נציג הבעלים להיפגש גם עם עידן טל במטרה לשוחח על מה שקרה בתום העונה שעברה ויבקש גם ממנו לוותר על חלק משכרו.
 
אם תהיתם איך התגלגל רז בחזרה להפועל אז הנה הסיפור. יוסי סאסי הרגיש כנראה שהקבוצה לא מתקדמת וצלצל בשבוע שעבר לבעלים של הפועל רעננה, אשר אלון. סאסי ביקש ממנו לוותר על המנכ"ל רז כדי שיחזור לנהל את העניינים באדום.
 
אלון החליט להסכים וסיפר ל"ירושלים נט" :"סאסי התקשר אליי וביקש ממני בצורה חברית. הוא אמר שהם התרגלו אליו בהפועל ושהוא היחיד שעושה להם את העבודה ולכן החלטתי להסכים. אמרתי לו שאם גורל המועדון תלוי בי אני מאשר."
 
גיל רז שנשמע שמח ונרגש מחזרתו להפועל אמר לנו: "גם כשעזבתי את הקבוצה, היא תמיד נשארה לי בלב. כשמועדון כזה עם אנשים כאלה קוראים לך לחזור, אי אפשר לסרב."
 
בעניין אחר, באימון הקבוצה אתמול נכנס מבקר לשטחי מגרש האימונים, מה שהרתיח את המאמן סלמן עמר. המאמן דרש מאותו אדם שהגיע ליוסי פסו, לצאת מתחומי המגרש ופסו שהתרגז אמר: "הוא הגיע אליי, תן קצת כבוד." השניים החלו להתווכח וסלמן הבהיר לפסו כי הוא הבעלים באימון ושהוא לא מסכים שיכנסו למתחם האימונים בלי אישור.
 
לאימון הבוקר של הקבוצה הגיע קשר ארגנטינאי, פקונדו שמדיט שיתאמן בימים הקרובים. כרגע הוא בגדר נבחן בלבד והוא הגיע בהמלצת סוכנו.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה