הפועל ירושלים ניצחה 4:1, גיל רז חזר להנהלה



הקבוצה של סלמן עמר ממשיכה להרשים, במיוחד בזכות הצעירים. צמד לדניאל דרעי. גיל רז חוזר להנהלת הפועל. אורי פסו ישאר בקפריסין עד סוף השבוע, הפועל איבדה סבלנות

ניצחון שני רצוף להפועל ירושלים במשחקי ההכנה.
 

הקבוצה של סלמן עמר ניצחה הערב את נס ציונה במשחק שהתקיים במגרש צעירי יפו. גם השבוע, הבשורות הטובות והאופטימיות מגיעות דווקא מכיוון הצעירים:  איציק כהן כבש את השער הראשון במבצע אישי, אפי מלכה שכבש גם בשבוע שעבר, הוסיף את השני ודניאל דרעי, הקשר הנבחן מבית"ר ירושלים כבש צמד וממשיך להרשים. המגן השמאלי חיים איצרין, חתם קרוב לשעת המשחק על חוזה לעונה נוספת ושיחק.
 
הסיפור המעניין הגיע מכיוון היציע, שם ישבו עמוס סאסי וגיל רז. היו"ר שעזב את הקבוצה בסוף העונה החליט להענות לבקשת האחים סאסי ולחזור להנהלה. עדיין לא ברור האם צחי בזיז ירצה להישאר בקבוצה אחרי חזרתו של רז.
 
אורי פסו האריך את השהות בקפריסין עד לסוף השבוע ובקבוצה כועסים. הבלם ששוהה באי השכן כבר למעלה משבועיים, עשוי לאבד את מקומו בהפועל: "הוא לא מודיע, פשוט מאריך את השהות שלו כל פעם מחדש. בסופו של דבר הוא עשוי למצוא עצמו קירח משני הכיוונים."
 
בהפועל ינסו להחתים השבוע את אסף עזו במקומו של פסו, ואם וכאשר ישוב מקפריסין, הקבוצה עשויה להציע לו חוזה נמוך ממה שהיה אמור לקבל לפני שעזב להיבחן באיה נאפה.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה