ניר מנדל: "קבוצה לא מחליפים, התגייסתי לעזור להפועל"



חבר ההנהלה החדש שהצטרף להפועל ביקר הבוקר לראשונה באימון הקבוצה. סלמן עמר הביא לשחקנים קואצ'ר שהעביר להם אימון מנטלי: "שינוי מרענן"

ניר מנדל, חבר ההנהלה החדש/ישן של הפועל ירושלים, הגיע הבוקר לצפות באימון הקבוצה. מנדל שמשמש כראש מטה סיעת קדימה וכיועץ בכיר לדליה איציק, הצטרף השבוע להנהלת הקבוצה וישמש כמנהל השיווק.

"הגעתי להפועל כאוהד ותיק. אני ומשפחתי חיים ונושמים הפועל, לובשים ומצביעים אדום כל חיינו. הצטרפתי להפועל כחבר הנהלה בעל משמעות ומילה בפן הניהולי ואני בטוח שהמועדון למרות התקופה הקשה שהוא עובר, יעמוד על הרגליים. אני כאוהד מחובתי לעזור לקבוצה, כי קבוצה לא מחליפים."

מנדל התייחס גם למצב הקבוצות הירושלמיות שנאבקות על מנת לשרוד: " כירושלמי אני רוצה שהקבוצות שמייצגות את העיר יצליחו ואני מברך על מיזם האוהדים שהקימו בבית"ר ירושלים. הלוואי שבסופו של דבר, גם אוהדי הפועל ירושלים ויש הרבה כאלה, יתגייסו לעזור לקבוצה בכל צורה שיוכלו."

בנוסף למנדל, לאימון הקבוצה הגיע גם הקואצ'ר, ירון סומך, חבר קרוב של מאמן הכושר סוני לוי, שהעביר לשחקנים הרצאה מרתקת לדבריהם: "הוא אמר דברים שעזרו אישית לכל אחד ואחד מאיתנו. זה שינוי מרענן אחרי האימונים המפרכים ובסופו של דבר כולנו גם מחאנו לו כפיים. הוא היה פשוט מרתק."

סלמן עמר שהגה את הרעיון, מתכנן להביא לאורך העונה כולה קואצ'רים שיעבדו עם השחקנים על הפן המנטלי. מחר בשבע בבוקר תצא הקבוצה למשחק אימון מול רעננה שיחל ב-9:00. המשחק יתקיים בשעה כה מוקדמת כדי להימנע משעות הצהריים החמות במיוחד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה