מיזם אוהדי בית"ר הושק, כולם תומכים



בית"ר ירושלים בדרך להינצל: אחרי האחדות שהוצגה היום במסיבת העיתונאים נראה שהקבוצה תצליח להגיש תקציב ראוי בעוד שבועיים לבקרה. קורנפיין: "הנכס היחידי של בית"ר זה האוהדים"

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים השיקה היום רישמית את מיזם האוהדים שהוקם על מנת להציל את בית"ר מהקפאת הליכים או פירוק.
 

עד כה הצטרפו מאות אוהדים וקנו מניות שמחירן מתחיל ב-1,080 שקלים. עד כה נאספו כבר למעלה מ-750,000 שקלים בין המפורסמים שהצטרפו למיזם אפשר למצוא את אהוד אולמרט, אנדי רם, אבירם ברוכיאן, יובל נעים, שחקני בית"ר וגם את אייל גולן שתרם 10,000 שקלים.
 
איציק קורנפיין שתומך מאוד ביוזמה דיבר במסיבת העיתונאים ואמר:  "פנו אליי לפני כשנתיים שלושה חברים צעירים רציניים ורצו להתחיל את המהלך כשהכוונה הייתה להחזיר את בית"ר לשורשים ולקהילה. ברגע שדיברו שוב על הקמת העמותה המלצתי על החבר'ה של פעם כדי לקדם את זה כמה שיותר מהר. אנחנו בלחץ של זמן לגייס כסף כדי שנפתח את העונה כחברה שעומדת בכוחות עצמה. הנכס היחידי של בית"ר זה הקהל. "
 
אלי כהן שהשתתף גם הוא אמר:"יש לנו קבוצה נהדרת ו90 אחוז מהם שחקני בית. הם כבר חודש מתאמנים ללא משכורות או רכבים, ללא דברים בסיסיים בחוזה ומגיעים לכל אימון ונותנים הכול. אני מסיר בפניהם את הכובע. הם יוצאים למחנה ללא חוזה. יש לנו חוזה מוכן לארבעה שחקנים זרים, אבל איציק אמר שהוא לא יכול להחתים שחקנים זרים לפני שחקני הבית."
 
הקפטן, עמית בן שושן, בירך על המיזם וסיפר כי שמונה שחקנים ירכשו מניות בשם השחקנים כולם: "המיזם הוא דבר מבורך. השחקן מספר 1 של הקבוצה זה הקהל. המון אוהדים נרתמים לדבר הזה ואני מקווה שזה ימשיך."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה