אדם מזרחי סיכם בכפר סבא שתשלם דמי השאלה



חלוץ הפועל ירושלים יעבור להפועל כפר סבא אחרי שרייכמן הסכים לשלם את דמי ההשאלה להפועל ירושלים. מזרחי נפרד מחבריו לקבוצה. סאסי: "זה יום שמח וגם עצוב, מאחל לו בהצלחה"

 אדם מזרחי נפרד הבוקר סופית מהפועל ירושלים: החלוץ סיכם את תנאיו בהפועל כפר סבא ויתחיל להתאמן שם ככל הנראה ביומיים הקרובים.
 

הראל רייכמן שוחח עם נציג הבעלים, עמוס סאסי ואישר כי הקבוצה תשלם להפועל את דמי ההשאלה. בהפועל כמובן מרוצים מההסדר וכך גם מזרחי שיתקדם כלכלית.
 
אדם מזרחי אמר לנו: "אני שמח מאוד על המעבר שלי לכפר סבא. המועדון הזה הוא בעל שם טוב לאורך שנים גם בליגה הבכירה וגם בליגה הלאומית ואני שמח להיות חלק ממנו. אני אתגעגע מאוד לחברים בהפועל והבוקר כבר נפרדתי מהם ותודה רבה לכל האוהדים הנפלאים. הפועל תמיד תישאר חשובה לי ואני יכול להגיד בוודאות שניפגש בהמשך. "
 
עמוס סאסי אמר: "אני מאחל לאדם בהצלחה ומקווה שיצליח בכפר סבא. זה יום עצוב כי הוא עוזב אותנו ויום שמח כי הוא הולך למקום שהוא רצה. אני מאוד אוהב אותו ומקווה שיצליח."
 
מי שצפוי לחתום במקומו של מזרחי הוא טל שמעיה שמתאמן עם הקבוצה. סלמן עמר מאוד מעוניין בשחקן והחתמתו היא עניין של ימים. הערב תערוך הקבוצה משחק אימון מול ראשון לציון (18:00).

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה