איציק קורנפייין: "חייבים לי שלושה מליון ש"ח ? זה שקר"



בראיון מיוחד ל"בדרך למגרש" ברדיו ירושלים איציק קורנפיין מדבר על הכל.היו״ר התייחס גם למיזם האוהדים שבו הוא תומך:"הייתה פגישה נהדרת איתם,יש היענות יפה"

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין ממשיך בנסיון להציל את הקבוצה. היו"ר שב השבוע ממסע לגיוס תרומות בארצות הברית עם הבטחות שעשויות להתממש בימים הקרובים.

היו"ר דיבר היום בתוכנית הספורט שלנו "בדרך למגרש" עם מאיה חסון, מישל דיין, אלי אוחנה ורמי מנדל על מצבה של בית"ר, הנסיעה לארצות הברית, הביקורות, והתסכול של השחקנים.

" נסענו לארה"ב במטרה לנסות לגייס כסף. אני לא יכול להגיד שזה היה מוצלח באופן מידי אבל אני מקווה שבסופו של דבר הנסיעה הזו תניב פרי , סיפר קורנפיין והוסיף  " הנסיעה הייתה כדי לגייס תרומות. לוקח זמן למצוא משקיעים זה לא מיידי.  המצב הכלכלי שם הוא לא כזה שמאפשר להשיג השקעות של שניים שלושה מיליון שקלים בכל שנה, מה גם שהם מבקשים לבדוק כל פרט וזה לוקח זמן."

שחקניו של קורנפיין מתלוננים  שלא קיבלו משכורות והקבוצה עדיין חייבת להם פרמיות. בתגובה  אמר היו"ר:  ״כמי שעומד בראש המערכת שיש בה בעיות כלכליות, אני חי עם זה רע מאוד. זה לא בסדר ולא תקין. עם זאת, השחקנים שלנו לא פושטי יד, זה רחוק מהאמת. נותר לנו לשלם מעונה שעברה על כמה נקודות ומשכורת. אני מתבייש שזה ככה. אמרתי לשחקנים שאנחנו נכנסים  לחודש קשה, צריך לגלות בגרות ומעבר לבכיות בעיתונים, הם מגיעים לכל אימון, נותנים הכל ואלי כהן מאוד מרוצה.״

קורנפיין נפגש הבוקר עם נציגי עמותת האוהדים שהצליחו לגייס כבר יותר מ- 100,000 שקלים וסיפר: " נפגשתי איתם בתחילת דרכם,וישבנו היום שעתיים וההפגישה הייתה נהדרת. נציג את הכל בשבוע הבא במסיבת העיתונאים. המועדון רואה בזה דבר  הכרחי שבטווח הארוך יתרום המון לקבוצה. אין לנו הרבה זמן אבל יש כבר היענות יפה מאוד. ״

קורנפיין  מתמודד לאחרונה עם ביקורת רבה לגבי תפקודו ובעניין השכר שבית"ר עוד חייבת לו. קורנפיין החליט לעשות סדר והבהיר:  ״אעשה הכל כדי שמועדון כמו בית״ר לא יילך לפירוק . החוב אליי לא עובר את מיליון השקלים וגם אותו פרסתי ואפרוס. יש כאלה שמנסים לפרסם כאילו חייבים לי שלושה מיליון שקלים ואין לי מושג מאיפה המציאו את הסכום הזה,זה שקר. מה שחייבים לי לא חשוב. מה שחשוב זה לשלם לגנן, למזכירה, לשחקנים, לספקים זה העיקר".
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה