אתר עמותת האוהדים של בית"ר עלה לאוויר, אוחנה רכש מניה



החל מהיום יוכלו אוהדי בית"ר ירושלים להצטרף למיזם העמותה דרך אתר האינטרנט שעלה לאוויר. אלי אוחנה היה הראשון לשלם עבור מניה ואמר: "אני בית"רי מלידה ותמיד אהיה כזה"

מיזם האוהדים של בית"ר ירושלים יצא היום לדרך רישמית.

החל מהיום האוהדים יכולים להירתם ולרכוש חברות בעמותה תמורת 1,080 שקלים בשנה.

רכישת החברות תיעשה באמצעות אתר האינטרנט של העמותה בכתובת http://www.amutabj.co.il/או דרך המוקד הטלפוני שהועמד לטובת המיזם בטלפון   03-9411175 .

חברי העמותה צפויים לקבל הנחה משמעותית במחיר המנוי. העמותה קיבלה את אישורו של עורך דינו של ארקדי גאיידמק ישראל שלו ואת ברכת הדרך מיו"ר הקבוצה איציק קורנפיין שאמר כי "האוהדים יקבלו אחוזי בעלות בהתאם לסכום הכסף שיגייסו ואני מקווה ומייחל שהם יהיו כמה שיותר גבוהים".

 החבר הראשון שמצטרף לעמותה הוא הסמל הגדול ביותר של המועדון, אלי אוחנה. אוחנה שילם היום כ-1,080 ש"ח ולמעשה היווה ליריית הפתיחה של יציאת המיזם לדרך. אוחנה אמר לאחר הצטרפותו: "אני בית"רי מלידה ותמיד אהיה כזה ואני גאה בזה אבל הרבה מעבר לכך לא מדובר באינטרס אישי אלא באינטרס לאומי של כל הכדורגל הישראלי שהמועדון הגדול הזה יעמוד על הרגליים ויחזור למקום שהוא ראוי להיות בו".

 העמותה קיבלה חיזוק נוסף בדמות אחד מיועצי התקשורת והאסטרטגיה המובילים בארץ, רונן צור שהינו אוהד בית"ר. רונן צור ילווה את העמותה בכל מהלכיה ויהווה חיזוק אסטרטגי לעמותת האוהדים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה