עכשיו זה רשמי: טפירו חוזר למלחה




הגארד הוותיק חוזר לסיים את הקריירה במועדון האדום. אמר לאתר הרשמי: "מרגש אותי מאוד לחזור להפועל, שיחקתי במועדון בשתי קדנציות קודמות ותמיד הרגשתי חיבור מדהים עם העיר ועם אנשי המועדון וכמובן האוהדים"

מאיר טפירו חתם היום (רביעי) רשמית על חוזה בהפועל ירושלים ומחר הוא כבר צפוי לקחת חלק במשחק ראווה למען ארגון 'עלה' בטורניר סטריטבול ירושלים 2012.

 

טפירו הנרגש אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "מרגש אותי מאוד לחזור להפועל, שיחקתי במועדון בשתי קדנציות קודמות ותמיד הרגשתי חיבור מדהים עם העיר ועם אנשי המועדון וכמובן האוהדים. אני שמח מאוד בימים האלה, שמח על האפשרות להיות חלק ממלחה, חלק מהעוצמה הזאת של מועדון גדול, גם אם בשנים האחרונות לא הכל הלך חלק פה".

 

עוד הוסיף טפירו: "היו לי שנתיים מדהימות באשדוד ואני רוצה להודות להם על כל רגע. עכשיו אני מוכן לתת את כל כולי לירושלים. אני אוהב את העיר, אוהב את מה שהיא מייצגת ואת האהבה שיש פה לכדורסל. אני מבקש מכולם לתת כתף, להיות ביחד, ולעזור בכדי להביא שמחה והצלחה למועדון ולעיר. היו לי שיחות טובות מאוד עם שרון דרוקר ועם אנשי המועדון, אני מרגיש שכולם מכוונים את כל מרצם כדי להצליח יחד עם הרבה הנאה ונשמה".

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה