עו"ד שלו אישר את מיזם האוהדים, הקבוצה ניצחה את הרצליה



בשורות טובות לבית"ר ירושלים: עורך דינו של ארקדי גאידמק אישר בכתב את מיזם האוהדים. השקת העמותה תתקיים עד השבוע הבא. קורנפיין בירך על המהלך: "תומך מאוד ביוזמה". הקבוצה ניצחה את הרצליה 3:1, צמד לערן לוי

עכשיו זה רישמי: עורך דינו של ארקדי גאידמק, ישראל שלו, אישר בכתב את מיזם האוהדים שמתכוונים לגייס כספים למען המועדון תמורת אחוזי בעלות.

חברי העמותה עובדים בימים אלו על השקת העמותה שתתקיים לכל המאוחר בשבוע הבא. יו"ר בית"ר, איציק קורנפיין השוהה בחו"ל, בירך על ההתקדמות ומסר: "שמחתי מאוד לשמוע על האישור שנתן עורך דיו ישראל שלו. אני תומך מאוד ביוזמה ומקווה שהעמותה תגייס סכום גבוה שיאפשר לה אחוזי בעלות גבוהים בהתאם".

בית"ר ניצחה את מכבי הרצליה בבית וגן

בית״ר ניצחה הערב 1:3 במשחק אימון את מכבי הרצליה של עופר טלקר. אחרי מחצית ראשונה חלשה עם ההרכב השני, העלה אלי כהן את שחקני המפתח שכבשו וניצחו את המשחק. כוכב הערב היה ללא ספק ערן לוי שעלה רק במחצית השנייה וסיפק בישול וצמד.

בדקה ה-37 נקלעה בית״ר לפיגור משער של ליאור בן ארוס שהכניע את אוהד סיידוף .בדקה ה-65 אריאל הרוש שלח כדור ארוך שהגיע לערן לוי. החלוץ לא התבלבל, עבר את הגנת הרצליה והשווה.

עשר דקות מאוחר יותר, הרים לוי כדור קרן לדן אייבנדר שדחק מקרוב את שער היתרון. לוי חתם את תוצאת המשחק בפנדל בדקה ה-85. לאלי כהן יש לא מעט סיבות לאופטימיות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה