טסלפפה: "יש עוד כמעט חודש, אנחנו לא ממהרים"



מאמן הפועל קטמון התייחס להכנות האיטיות וסיפר: "זה לא סוד שאנחנו רוצים את האחים עזו, לא מסתירים את זה." עדי שלג מתרחק מהקבוצה. אלירן זראי עדיין מועמד

הפועל קטמון ירושלים הורידה הילוך בכל הנוגע להכנות לעונה הבאה והסיבה העיקרית היא שהמאמן ממתין לתשובה סופית בעניין האחים עזו.
 

רביב צחי שימריא הלילה לחופשה פרטית, העביר את המשא ומתן לידי הנהלת הקבוצה שמודעת לסכומים שהוא מוכן לתת על מנת לסגור את העסקה.
 
השאיפה של עופר טסלפפה היא כמובן להחתים את שניהם, אך במועדון לא אופטימיים לגבי הסיכוי למהלך שכזה.  בכל אופן, המאמן ימתין עד מחר לשניים. טסלפפה אמר הערב ל"ירושלים נט" :" אני באמת מעוניין בהם וזה לא סוד. לא הסתרנו את זה מעולם. אני משאיר את הטיפול להנהלה."
 
בנוגע להכנות אמר המאמן: "יש עוד כמעט חודש ואנחנו ממש לא ממהרים." עדי שלג שהצטרף לקבוצה בעונה שעברה מתרחק. אמיר גולה אומנם המליץ למאמן עד המגן אך העובדה שהוא מתגורר בנתניה מקשה על הצדדים לרצות בהמשך ההתקשרות. אלירן זראי עדיין מועמד אך טסלפפה בוחן אפשרויות נוספות.
 
ההנהלה הדפה את השמועות שאורי קרגולה מועמד למועדון. גורם בקבוצה אמר: "אנחנו מחפשים חלוץ מהיר ואורי ממש לא כזה. צריכים מישהו חזק וטוב ליד שי."
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה