מוסא סלמן קיצץ בשכרו, ליעד עובד סיכם



הקשר ימשיך בקבוצה של סלמן עמר בשנתיים הבאות אחרי שהסכים לבוא לקראת המועדון. ליעד עובד הושאל מבית"ר. עדיין לא ברור אם אדם מזרחי ימשיך. מחנה האימונים לא יתקיים בוינגייט. רכש עדיין לא על הפרק וגם: הגרלת גביע הטוטו

בתוך חוסר הוודאות הגדול, הנה בשורה טובה: מוסא סלמן, הקשר המוכשר של הפועל שסבל בעונה החולפת מחוסר מזל גדול, סיכם את תנאיו לשנתיים הבאות לאחר שהסכים לבוא משמעותית לקראת הפועל. בקבוצה מרוצים מהסיכום עם הקשר שחזר להתאמן כרגיל אחרי הפציעה הארוכה.
 

ליעד עובד נפגש הבוקר עם יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין שהסכים להשאילו גם העונה להפועל. עובד סיכם את תנאיו במועדון ונפגש בצהריים עם האחים סאסי והיו"ר צחי בזיז.
 
אדם מזרחי אומנם מתאמן עם הקבוצה אך הוא עדיין רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות ולא מן הנמנע שבסופו של דבר יעזוב. הפועל לא מוכנה לשדרג את שכרו של מזרחי כפי שביקש.
 
בעניין האחים עזו, מחר צפויה להתבהר התמונה סופית בנוגע לשניים. בקטמון ממתינים בקוצר רוח להחלטתם אך מבהירים כי לא יהיו מוכנים לשלם דמי השבחה להפועל עבור אסף עזו.
 
גם אחרי הפגישה המשולשת בין עמוס ויוסי סאסי לבזיז, רכש עדיין לא עומד על הפרק. משכורות השחקנים עדיין מתעכבות משום שבהפועל ממתינים לכספים שאמורים להיכנס מההתאחדות לכדורגל.
 
מחנה האימונים לא יתקיים בווינגייט מאחר ומאמן הקבוצה שביקר במקום עם היו"ר צחי בזיז, התרשם שהחום והלחות יקשו על רמת האימונים. בזיז מנהל מו"מ לקיום המחנה בקיבוץ הגושרים בצפון.
 
הקבוצה הוגרלה בגביע הטוטו מול נס ציונה(11.8 חוץ), יבנה(18.8 בית) ואשקלון (8.9 חוץ). משחק האימון הראשון של הקבוצה ייערך ביום רביעי הבא מול יבנה.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה