הפועל ירושלים חזרה להתאמן, עמר: "מרגש"



הפועל ירושלים פתחה בהכנות לעונה הבאה עם מאמן חדש ולא פחות מ-24 שחקנים שהגיעו לאימון הבכורה. השחקנים התלוננו על הדשא הסינטטי. אופיר ואסף עזו נעדרו. עידן טל הופיע, הנתק בינו לבין עמוס סאסי נמשך

סלמן עמר, היום ב'מבט'
הפועל ירושלים החלה היום באימונים לקראת עונת 2012/2013, עם מאמן חדש, יו"ר חדש וסגל מורחב של 24 שחקנים.
 

לאימון הגיעו שחקנים שחזרו מהשאלה כמו אור מיוסט, חן מנצורי ואדיר מעודה, ושחקנים שסיימו גיל נוער: איתמר כהן, איתי ברלזון, ליאל בנימין, אליאור סעדו, אור מלכה ומיכאל וקנין. במהלך השבועות הקרובים צפוי סלמן עמר לנפות חלק מהם.
 
האימון נערך במגרש מבט מאחר והדשא בקריית יובל עדיין לא מוכן. בקבוצה ידעו מראש שהשחקנים הולכים "לסבול" מהדשא הסינטטי ודאגו להרטיב את המשטח לפני הגעתם. גם זה לא ממש עזר והשחקנים התלוננו על החום שמקרין הדשא ובאמצע האימון הוא הורטב שנית. הקבוצה תשוב להתאמן בקריית יובל רק בעוד שבועיים על פי ההערכות.
 
את מרבית האימון העביר מאמן הכושר החדש של הקבוצה, סוני לוי. עמר עבד עם השחקנים זמן קצר בלבד על הנעת כדור.
 
מי שבלטו מאוד בהעדרם היו האחים עזו שצפויים להחליט עוד היום על המשך דרכם. השניים מחכים לפגישה עם יוסי סאסי שיודיע להם האם הוא מוכן ויכול לעמוד בדרישותיהם. עידן טל הגיע לאימון והנתק בינו לבין נציג הבעלים, עמוס סאסי נמשך, כשהשניים אפילו לא החליפו מילה.
 
עמר אמר בתום האימון ל"ירושלים נט": "מן הסתם שהאימון הראשון מרגש אבל עכשיו מתחילה העבודה האמיתית של כולנו." לשאלה האם הוא מרוצה מקצב ההכנות אמר המאמן : "בינתיים זה בסדר אבל אני אהיה מרוצה יותר ברגע שדברים יסגרו כמו שאני רוצה."
 

 

 

 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה