אופיר עזו להפועל: רוצה תשובה תוך 48 שעות



הקשר הציב אולטימטום להפועל ירושלים בשיחה עם היו"ר צחי בזיז. גם אסף עזו ממתין לתשובה מהאדומים. רכש ממש לא נראה באופק ובגדול, ההכנות של הפועל ירושלים תקועות

סלמן עמר וודאי קיווה שההכנות לעונה הראשונה שלו בתור מאמן ראשי, יהיו חלקות יותר אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד.
 

הפועל ירושלים נמצאת בהקפאה, עד שהבעלים יוסי סאסי יחליט מה הוא מעוניין לעשות לגבי מספר נושאים שהונחו אתמול על שולחנו. הנושא המרכזי הוא כמובן שחקנים ורכש, ובשלב זה, אין נקודת אור באופק.
 
ההתעקשות של כמה שחקנים שלא לוותר על שקל מהחוזים שלהם, תקעה את ההכנות של ההנהלה שהייתה בטוחה שהשחקנים יבינו את המצב של המועדון ויסכימו לעזור. נכון לעכשיו, אדם מזרחי, רם סטי ועידן טל לא מוכנים להתפשר על החוזים שלהם. מוסא סלמן ימשיך בקבוצה ויקצץ רק אם החוזה שלו יוארך בשנה נוספת.
 
אופיר ואסף עזו מחכים לתשובה סופית מהפועל ירושלים ואתמול, בשיחה בין אופיר ליו"ר צחי בזיז, הבהיר הקשר: "אני רוצה תשובה תוך 48 שעות, כלומר, עד יום שישי."
 
זה לא סוד שעבור המאמן, אופיר ואסף הם שחקנים מרכזיים וחשובים אך הפערים הכספיים עדיין קיימים. אגב, יש שמעריכים כי אסף עזו לא ישחק בעונה הבאה בהפועל בגלל דרישותיו הגבוהות יחסית. בכל מקרה, השניים לא מתכוונים להופיע לאימון הפתיחה ביום ראשון בלי תשובה סופית מהקבוצה.
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה