הפועל ירושלים: "המקרה עם עידן לא יעבור בשתיקה"



בהפועל ירושלים שוקלים את צעדיהם המקצועיים והמשפטיים בעניין עידן טל. בזיז וסאסי יפגשו השבוע עם רם סטי וממתינים לתשובות סופיות מאדם מזרחי ומוסא סלמן. מחנה האימונים יסגר עוד השבוע

בהפועל ירושלים לא מתכוונים לוותר לעידן טל שסירב להיפגש השבוע עם נציג הבעלים, עמוס סאסי. בקבוצה מופתעים שהקשר מספר למקורביו שאין אמת בדברים ומעולם לא אמר שאין בכוונתו להיפגש עם סאסי ואמרו: "הוא יכול לספר מה שהוא רוצה לכל מי שמוכן להאמין. בשורה התחתונה, מה שקרה איתו לא יעבור בשתיקה. הוא לא יכול לסרב להיפגש עם הבוס."
 

מצד שני, בסביבתו של הקשר אומרים: "יש לו חוזה חתום ונעול ולאף אחד אין את הזכות לגעת במה שמגיע לו. אם הפועל תלך לצעדים משפטיים היא גם תפסיד."
 
צחי בזיז ועמוס סאסי יפגשו השבוע עם רם סטי ויבקשו ממנו כמו משאר החתומים שכבר הסכימו, לקצץ בשכרו. סטי כבר העביר מסרים ברורים להנהלה כי אין בכוונתו לוותר אפילו על אגורה, אך בזיז וסאסי ינסו בכל זאת.
 
אורי פסו שסיכם בקבוצה יחתום עוד השבוע. ההנהלה מחכה להחלטה הסופית של מוסא סלמן ואדם מזרחי שיפגש השבוע עם הנהלת סכנין. גם נועם מזרחי אמור להודיע להפועל אם הוא מצטרף.
 
השבוע צפוי בזיז לסגור סופית את מחנה האימונים של הקבוצה שייערך ככל הנראה בשבוע האחרון של יולי. בשל מגבלות תקציביות נראה שהפועל תיאלץ לערוך את מחנה האימונים בצפון הארץ ולא במרכז כמו שקיוותה.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה