חזית חדשה בין קטמון להפועל ירושלים?



קשרה של הפועל קטמון בעונה החולפת, יובל פוגלמן הוצע להפועל ירושלים, בקבוצת האוהדים לא מרוצים מההתעניינות בשחקן. עמר: "הוא הוצע לי כמו עוד הרבה שחקנים אחרים, לא מדברים על רכש." סוני לוי צפוי להצטרף כמאמן הכושר

לפני כשבועיים קיבל סלמן עמר לידיו רשימה ארוכה של שחקנים מהליגות הנמוכות, כשהבולט מבינהם היה קשרה האחורי של הפועל קטמון ירושלים בעונה החולפת, יובל פוגלמן. למועדון הובהר שפוגלמן מעדיף להשתדרג ולשחק בליגה הלאומית, ומן העבר השני, כועסים.
 

בקטמון רוצים מאוד להשאיר את פוגלמן גם העונה, אך נראה שמה שיכריע בסופו של דבר הוא העניין הכלכלי וההתקדמות המקצועית בה מעוניין השחקן. בקבוצת האוהדים שמעו על ההתעניינות הדו צדדית וכעסו על כך שבהפועל מתעניינים בשחקן שידוע שנמצא בראש סדר העדיפויות שלהם.
 
מאמן הפועל, סלמן עמר אמר ל"ירושלים נט": "יובל הוצע לי כמו עוד הרבה שחקנים אחרים. הבעיה היא שכרגע אנחנו לא יודעים מה יהיה עם החוזים הקיימים והתקציב עדיין מגובש. בינתיים אנחנו לא מדברים על רכש אלא מתמקדים בשחקנים ששייכים לקבוצה."
 
בכלל, בהפועל אומרים שיש סיכוי גדול שהעונה תיפתח בלי רכש בכלל בגלל המגבלות התקציביות וטוענים שרק אם יוצע להם שחקן אטרקטיבי במחיר זול במיוחד, הוא ילקח בחשבון. אם לא, הקבוצה תיאלץ להסתדר עם השחקנים הקיימים והצעירים.
 
במועדון מחכים לתשובה סופית מאדם מזרחי שקיבל הצעה מסכנין ושוקל האם לעזוב. אם מזרחי יעזוב, צפויה הפועל להתחיל בחיפושים אחרי חלוץ צעיר.
 
סוני לוי, אחיו של שמוליק לוי צפוי להתמנות למאמן הכושר במקומו של אייל חלופוביץ' שעזב. עמר אישר את הידיעה: "נפגשתי עם לא מעט מאמני כושר וסוני הוא המועמד המוביל."
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה