השיחות בין נציגי העמותה לאנשיו של אגייאר מתקדמות, אבל בזחילה. גלעד בן חיים סירב לשמש כמנכ"ל זמני. אין מי שילחם על הכרטיס ליורוקאפ עליו ויתרה אשדוד. ונכון, אף שחקן עדיין לא חתם, כי אין מי שיסגור את המשאים ומתנים. עוד שבוע עבר - ובמלחה כלום לא זז

עוד שבוע עבר, ושעון החול במלחה ממשיך לאזול, כשחוסר וודאות ניהולי ומקצועי ממשיך לאפוף את הפועל. כעת, נודע שמשא ומתן שקט מתנהל בין נציגיו של גומא אגייאר ודני קליין על חזרתו למועדון. במקביל, גם העמותה מנהלת מגעים עם אנשיו של המיליארדר האמריקאי, זאת במטרה להחזיר לידיה את הקבוצה. "אכן מתקיימות שיחות", סיפר לנו גורם המקורב למגעים, "אבל למרות שיש התקרבות מסוימת, הן רחוקות מלהסתיים".

  

בינתיים, מכבי אשדוד הודיעה ליורוקאפ כי היא מוותרת על השתתפותה במפעל, אבל בהנהלה של היורוליג הודיעו לראשי מנהלת הליגה שלא בהכרח שישראל תקבל את הכרטיס של אשדוד. ההערכה היא שהפועל כן אחת המועמדות לקבל את הכרטיס החופשי ליורוקאפ, אבל בשל העובדה שקליין כרגע לא עומד בראש המערכת ושאין מנכ"ל במקומו (גלעד בן חיים הודיע שאינו מקבל את ההצעה לשמש כמנכ"ל זמני), גם בעניין הזה הפועל תקועה.

  

בגזרה המקצועית, הפועל עדיין לא הצליחה לצרף אף שחקן, זאת בשל חוסר הבהירות בהנהלה, כשלפי גורמים בקבוצה, "אין מי שינהל את השיחות ויסגרו את הקצוות ואת המשאים ומתנים". כך או כך, גוני יזרעאלי צפוי לעזוב בשל רצונו להיות גארד מוביל ולא להיות שחקן ספסל גם השנה.

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה