קורנפיין מתייחס לראשונה לעזיבה של גאידמק



יו"ר בית"ר ירושלים דיבר לראשונה על מצב הקבוצה בצל עזיבתו של ארקדי גאידמק וסיפר על ההכנות האיטיות, על החיפוש אחר משקיעים, על ההערכות המקצועית ועל האפשרות שהקבוצה תגיע להקפאת הליכים. אייבנדר המריא להתרשמות בארסנל קייב

פלאש 90

יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, הסכים להתייחס לראשונה לנטישה של ארקדי גאידמק, באירוע של מרכז פרס לשלום בנוכחות הנשיא, שמעון פרס בבית וגן. אחרי כל השמועות והחשש מהקפאת הליכים, היו"ר עושה סדר בדברים ומדבר על מה

"אני מודאג ממצב הקבוצה. לצערי זה תסריט שחוזר על עצמו כבר שנה רביעית ברציפות. ברגע שמסתיימת עונה אנחנו מתחילים מלחמות הישרדות לקראת השנה הבאה. גאידמק החליט להתנתק מהמועדון ברגע האחרון ושינה את התוכניות כי עבדנו בהתאם לכך שהוא הבטיח להעמיד תקציב. זה השאיר לנו מעט זמן להתכנון ואנחנו עובדים במלוא המרץ. יש הרבה אנשים טובים שמנסים לעזור ואנחנו מקווים למצוא פתרונות בכדי להעמיד את הקבוצה על הרגליים".

אחת האופציות של בית"ר היא הליכה להקפאת הליכים אך עבור קורנפיין, לא מדובר באופציה של ממש, אלא אם יגיע הזמן להגיש את התקציב לבקרה, ואף אחד לא יסכים לשים כסף במועדון: "הליכה להקפאת הליכים זאת לא אופציה שאנחנו הולכים אליה אלא משהו שאנחנו עלולים להגיע אליו. צריך לזכור שבמצב כזה יירדו תשע נקודות, יימכרו שחקנים ובליגה של 14 קבוצות יהיה לנו קשה מאוד. אני מאוד מקווה שלא נגיע למצב הזה."

קורנפיין נמצא בימים אלה בסבב שיחות עם אנשי עסקים שעשויים להשקיע בקבוצה באופן זמני, ומנסה לגייס משקיע לטווח ארוך. על כך אמר היו"ר: " זה לא פשוט בתקופה הנוכחית למצוא דבר כזה אבל אנחנו מקווים להצליח, אנחנו בודקים גם את האפשרויות למכור שחקנים אבל כרגע זה לא משהו שנמצא על הפרק כי גם זאת לא ההעדפה שלנו וגם אין הצעות משמעותיות על השחקנים".


לגבי המצב המקצועי של הקבוצה: "אין ספק שאנחנו בבעיה.קשה מאוד להחתים שחקנים. אנחנו נצא למחנה אימונים. שחקנים יתחילו את האימונים- יש שחקנים חתומים, יש שחקני נוער, אולי זה לא אידיאלי אבל נעשה את המקסימום. היום המציאות היא שונה ואנחנו צריכים להתמודד איתה".

 בעניין אחר, דן אייבנדר המריא היום בצהריים למבחנים בארסנל קייב. בית"ר תצא למחנה אימונים בגרמניה ב-22 ביולי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה