טסלפפה: "ברצון אקח את גולן חרמון אבל הסיכוי קלוש"



מאמן הפועל קטמון שם סוף לשמועות. חרמון טוען שקיבל פנייה לא רישמית מהקבוצה אך מעדיף לשחק בליגת העל או בלאומית. עד סוף השבוע צפויות התפתחויות לגבי אטיאס, ברנשטיין,שמש ואבולעפיה. בקטמון עדיין לא ויתרו על אופיר עזו

גולן חרמון לקטמון? כנראה שלא. הבלם שכנראה יעזוב סופית את הפועל חיפה אומנם הוזכר כמועמד לקבוצה אך הסיכוי שיגיע קלוש, כך לדבריו של המאמן, עופר טסלפפה.
 

בימים האחרונים הוצפה הנהלת קטמון בשיחות טלפון והודעות בנושא חרמון והמאמן אמר היום ל"ירושלים נט" : "ברצון אקח את גולן חרמון לקבוצה, אבל הכל עניין של כסף. הוא שחקן יקר. אני ואורי לא דיברנו איתו והסיכוי שמהלך כזה בגלל יקרה הוא קלוש."
 
חרמון מבחינתו טוען שקיבל הצעה לא רישמית מקטמון אבל מעדיף לשחק בליגת העל או בלאומית. המאמן והמנכ"ל ששהו הבוקר יחד, ממשיכים לעבוד, אם כי באיטיות. גורם בקבוצה אמר הבוקר: "השיטה  של עופר אומרת לא למהר. נתחיל להתאמן עם סגל חלקי אם צריך ולאט לאט נבנה קבוצה טובה. לא ממהרים."
 
עד סוף השבוע צפויות להתקבל החלטות בנוגע למועמדים: שרון ברנשטיין, חי אטיאס, יוסי אבולעפיה ועידן שמש.
 
בנוסף, בקטמון עדיין לא אמרו את המילה האחרונה ולא וויתרו על צירופו של אופיר עזו. במועדון ממתינים לחזרתו של הקשר מחופשה פרטית בתאילנד ואומרים כי על פי הידוע להם, עזו עדיין לא סגור בהפועל ועשוי להצטרף בסופו של דבר. בהפועל לעומת זאת, בטוחים שהקשר ימשיך לעונה נוספת.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה