קורנפיין לשחקנים: "אף אחד לא חייב להגיע לאימונים "



יו"ר בית"ר ירושלים נפגש הבוקר עם שחקניו בבית וגן ושוחח איתם על מצב הקבוצה. השחקנים ערכו בדיקות רפואיות ואמורים לחזור להתאמן בשבוע הבא

פלאש 90
אווירת נכאים בבית וגן: שחקני בית"ר ירושלים התאספו הבוקר ועברו בדיקות רפואיות, בצל חוסר הוודאות הגדול מאז הודעתו של ארקדי גאידמק. השחקנים קיבלו אמש הודעת טקסט ממנחם נידם שבישר להם על האסיפה עם קורנפיין, והשחקנים שניזונו עד הבוקר מהתקשורת, ציפו בכיליון עיניים לדבריו.
 

בתום הבדיקות, כינס איציק קורנפיין את שחקניו ואמר להם:  "ביקשנו להחזיר מכוניות כי אין לנו ברירה, זהו המצב כרגע. נכון להיום בגלל עזיבה של ארקדי אנחנו מחפשים מישהו שייקח את הקבוצה, בינתיים לא מצאנו מישהו כזה וכל עוד לא מצאנו אנחנו לא יכולים להגדיל את ההתחייבויות שלנו. אנחנו צריכים להיות הוגנים לחברת ההשכרה ולא להגדיל התחייבויות שאנחנו לא יודעים אם נוכל לעמוד בהם".
 
היו"ר המשיך בנושא ואמר: " זה נכון שיש כאן שחקנים עם שבחוזה שלהם מצוין גם רכב צמוד,  אבל זה המצב, כל אחד יצטרך להחליט כיצד לפעול, אף אחד לא חייב להגיע לאימון אם אין לו איך להגיע ולא יעשו לו שום דבר, אף אחד לא ייפגע בגלל זה. אנחנו צריכים סבלנות ולעבור את החודש הזה".
 
מי שעוד התבקשו להחזיר את הרכבים היו עובדי המועדון אך הוחלט שמי שירצה יוכל להחזיק ברכב ולשלם מכיסו הפרטי עד אשר יתבהר מצב הקבוצה. עובד או שחקן אשר יחליט להשאיר את הרכב יקבל החזר על התשלום במידה והקבוצה תעמיד את התקציב הדרוש.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה