מי עומד מאחורי המייל שנשלח לאוהדי קטמון?



בסוף השבוע האחרון קיבלו חברי העמותה של הפועל קטמון ירושלים מייל אנונימי שמבקש מהם לא לחדש את החברות. בקבוצה טוענים שאוהדי הפועל ירושלים אחראים לדברים ואומרים: "דרושה תגובה הולמת, חידוש החברות בעמותה"

אוהדי הפועל קטמון ירושלים שהחזיקו בעונה החולפת במנייה בקבוצה, קיבלו במהלך סוף השבוע האחרון מייל אנונימי שמבקש מהם לא לחדש חברות בעמותה בעונה הקרובה (בתמונה).
 

ולמה הוא אנונימי? "מערכת ההכפשות תעבוד שעות נוספות כדי לתקוף אותי ובכדי להוקיע אותי, אנשים שעשו הרבה פחות ממה שאי פעם תרמתי לקטמון", כך ע"פ המייל, אך להנהלת הקבוצה יש הסבר אחר לגמרי.
 
אחרי שחיפשו ובדקו מי עומד מאחורי הדברים, מצאו בקטמון שכתובת המייל שממנו נשלחו ההודעות, שייך לערוץ היוטיוב הרישמי של הפועל ירושלים.
 
"חלקכם פניתם אליי בשעות האחרונות לגבי מכתב השמצה אנונימי הקורא לא לחדש חברות בעמותה תוך כדי השמצת המועדון וההנהלה שלה. חיפוש גוגל די פשוט מראה שכתובת המייל ממנו נשלח המכתב מגיע לערוץ היוטיוב הרישמי של הפועל ס.א.ד.ר. על אף שגניבת מאגר מיילים ושליחת מכתב כזה הוא מעשה די פתטי, אין ספק שדרושה תגובה הולמת, חידוש החברות בעמותה", כתב עומרי שינפלד בפורום חברי העמותה של קטמון.
 
בקטמון בכל אופן, מתייחסים למייל כתמריץ מצויין וכמובן משועשעים. אחד האוהדים אמר הערב ל"ירושלים נט": "אם מי שעומד מאחורי המייל באמת היה בקיא ואוהד קטמון, הוא היה יודע ש"מניה" הייתה בשנתיים הראשונות ומאז הפכנו כולנו לחברי עמותה. רואים שהוא ממש לא היה במשחקים שלנו ולא יודע על מה הוא מדבר ואין ספק שזה גרם לי להזדרז לחדש את החברות."
 
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה