חמוטל פתיה נפרד מהפועל קטמון



עוזרו של ליאור זדה עובר להפועל ירושלים ורגע לפני סוגר חשבונות ישנים: "הכבוד של אורי לשחקנים מחפיר, אמיר גולה הכניס לחץ למועדון, עוד יתגעגעו לליאור, לפסו ואליי". שרצקי ואשר גולה: "מודים לו על שלוש שנים". אמיר גולה: "אוהב אותו ומאחל לו בהצלחה"

הפועל קטמון ירושלים החליטה בסוף העונה להיפרד מכמה אנשים במועדון, ואחד מהם הוא חמוטל פתיה שחוצה את הגבול להפועל ירושלים.
 

אחרי שלוש שנים במערכת האדומה, עם תקופות טובות יותר ופחות, פתיה נפרד מקטמון ולא מתכוון להסתכל אחורה: "היה לי, לליאור זדה וליוסי פסו הסכם ג'נטלמני שאם ליאור לא ממשיך גם אנחנו הולכים איתו. אני לא ממשיך בלעדיו והוא חבר שלי לפני קטמון וישאר גם אחרי. אנשים לא יודעים אבל ליאור שם את הקבוצה לפני אישתו והילדים וגם אני. בחרתי תאריך לחתונה שלי לפי מחנה האימונים. הוא היה חי ונושם את קטמון והדביק את כולנו בזה."
 
נשמע שכואב לך על הצורה שנפרדו מליאור.
 
"מאוד. הוא לקח את קטמון מכלום ועשה ממנה קבוצה. אני בן אדם מספיק חזק ולא צריך שיפרדו ממני בארוחות אבל אחרי מה שליאור עשה בשביל הקבוצה, למה להיפרד ממנו בטלפון? אורי חשב בהתחלה שאני מבקר אותו, שאני מדליף. אבל שידע והנה ההוכחה, שאני אומר את כל מה שאני רוצה להגיד ולא מסתתר. ליאור עשה את קטמון קבוצת צמרת לגיטימית בליגה א'."
 
כפיר מלול כועס על שרצקי ואתה?
 
"אני רוצה להגיד לפני הכל שאורי בתור בן אדם הוא נפלא. אבל הוא וגם אשר גולה לא יכולים לנהל שחקנים. בעיני היחס של אורי לשחקנים היה מחפיר. אחרי שהשגנו ארבע נצחונות רצופים בתחילת העונה, הוא נכנס לחדר ההלבשה ואמר להם 'כל הכבוד אבל בגלגול הקודם של קטמון היא גם פתחה טוב והתרסקה'. הוא סובל מפוסט טראומה. אמרתי לעצמי אז 'אין לאף אחד זכות להקטין שחקנים'. הם לא נתנו לליאור לעבוד בשקט, לא נתנו לו מנוחה."
 
ליאור היה צריך להמשיך לפי מה שאתה אומר.
 
"בוודאי. בסוף העונה באתי לאורי במשחק הנוער ואמרתי לו שאם נחליף שניים שלושה שחקנים, בעונה הבאה עולים ליגה. הוא בחר מה שבחר ואני מאחל הצלחה למאמן החדש אבל יהיה לו קשה. ליאור היה כמו פרגוסון בשביל קטמון."
 
התחלת את העונה כעוזר ואז הביאו את אמיר גולה.
 
"באו אליי וביקשו ממני לקצץ 1,000 שקל מהשכר שלי. אמרו שאין כסף ואחרי חודש הביאו את אמיר. אז לזה היה כסף? הוא בן אדם טוב ונהדר בתור אוהד אבל העובדות אומרות שמאז שהוא הגיע העונה, הקבוצה הפסיקה להצליח. הוא הביא הרבה לחץ איתו. לא יכלתי ללכת להנהלה ולהגיד את דעתי בעניין כי הוא אח של המנהל. יש ניגוד אינטרסים גדול ואם ליאור לא היה מבקש ממני לצרף אותו לא הייתי מסכים."
 
ובכל זאת, היית שם הרבה זמן. ממה נהנת?
 
"בנסיעה האחרונה שלנו לאילת, שאורי רצה לשחרר אותי מהמשחק ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא הייתי, החלטתי לבוא בכל זאת. לא רציתי לעזוב את השחקנים שלי ושם הכרתי בעצם את האולטרס של קטמון וזה הדבר הכי גדול שיש לקבוצה הזאת. אף אחד לא מודע להם וזה דבר מדהים בעיני."
 
קיבלת את כל מה שמגיע לך מהקבוצה?
 
"עדיין לא. חייבים לי עוד שתי משכורות ומענק עלייה מליגה ב'. אני לא דואג כי יש לי תלושי שכר וחוזה ואני לא מתכוון לחכות חודשים. אני אפעל בדרכים הלגיטמיות והחוקיות."
 
אורי שרצקי ואשר גולה ביקשו למסור: "אנחנו מודים לחמוטל על שלוש שנים נפלאות ועל ראיון הפרידה."
 
אמיר גולה מסר: "אני אוהב את חמוטל ומאחל לו בהצלחה בכל מה שהוא יעשה."
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה