ישיבת דירקטוריון בלי נציג הפועל ירושלים



מנהלת הליגה ערכה אתמול דיון חשוב במטרה להכריע על עתיד הכדורסל הישראלי, אבל מהישיבה נעדר נציג של הפועל בשל המחלוקות עם דני קליין. אחד המשתתפים: "זה היה מביך, לכל הקבוצות היה ייצוג חוץ מאשר להפועל"

חברי הדירקטוריון של מנהלת הליגה התכנסו אתמול במטרה לדון בעתיד הכדורסל הישראלי. בזמן שכל קבוצה שלחה נציגה לדיון החשוב, מהשולחן נעדר נציג של הפועל ירושלים, זאת בשל העובדה שמי שהיה מייצג עד כה את הקבוצה מול המנהלת הוא דני קליין והאחרון, כפי שאתם כבר יודעים, נמצא עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה. "זה היה מביך", העיר אחד מחברי מנהלת הליגה שהשתתף בדיון, "כי זה היה אאחד הדיונים היותר חשובים בשנים האחרונות וחוץ מהפועל, לכל הקבוצות היה ייצוג".

 

בישיבה עצמה נקבע כי שיטת המשחקים תשתנה כבר מהעונה הבאה. בשנה הקרובה יתקיימו סדרות חצי גמר בשלב חצי הגמר ומשחק הגמר יהיה משחק בודד. בשנתיים שלאחר מכן תוכרע האליפות כששתי הקבוצות שיגיעו לגמר (אחרי סדרות בחצי הגמר) ישחקו משחק אחד בבית ואחד בחוץ. בהמשך, סדרת הגמר תוכרע בסדרה של הטוב משלושה משחקים. בעניין הזרים הוחלט כי לכל קבוצה יתאפשר להחליט האם להחתים חמישה זרים ולשתפם לפי המתכונת של החוק הרוסי (שני ישראלים על המגרש בכל זמן נתון) או להחתים ארבעה זרים ולשתפם ללא הגבלה. אבנר קופל, יו"ר המנהלת, הודיע שיעזוב את תפקידו בסוף חודש יולי.

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של המנהלת הליגה.  

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה