"סלמן המאמן ומי שלא רוצה שיישב ביציע"



עמוס סאסי מתחיל לאבד את הסבלנות ושולח מסר לשחקנים שלא מרוצים מהחתמתו של סלמן עמר: "אנחנו יודעים בדיוק מי מדבר, פחדנים וחסרי עמוד שדרה". בקבוצה ממתינים להצעות על אדם מזרחי שעשוי לעזוב. ליאור זדה יחתום היום במחלקת הנוער

ניצני שינוי כבר נראים בהפועל ירושלים: אחרי שבעונה שעברה ספגו בהפועל את הרכילות והלכלוכים מהשחקנים, העונה כך נראה, הכל הולך להשתנות.
 

עמוס סאסי, נציג הבעלים, שהשתדל בעונה שעברה להתעלם כמה שיותר ממקרים כאלה, בחר היום שלא לשתוק ולענות לשחקנים שלא מרוצים ממינויו של המאמן, סלמן עמר: " סלמן הוא המאמן של הפועל ירושלים ומי שזה לא מוצא חן בעיניו שיעלה לשבת ביציע. אנשים לא מכבדים את המקצוע שלהם. מי שרוצה שיבוא ויגיד לי את זה ולא יתחבא וידבר בעילום שם. מדובר באנשים פחדנים וחסרי עמוד שדרה." אגב, עמר חוגג היום את יום הולדתו ה-36.
 
אדם מזרחי מנהל מו"מ עם שתי קבוצות מליגת העל ובשלב זה נראה שהוא עתיד לעזוב את הפועל. במועדון אומרים כי טרם קיבלו הצעות רישמיות על החלוץ אך יודעים כי יש קבוצות שמעוניינות בשירותיו ויצטרכו לשלם דמי השאלה.
 
מי שעוד מחוזר בחוץ הוא הקשר מוסא סלמן שקיבל הצעה גבוהה מאום אל פאחם. בכל מקרה, סלמן מעדיף להישאר בהפועל ירושלים. הקשר עבר בדיקות רפואיות שקבעו שהוא התגבר על הפציעה לחלוטין וכשיר לעונה הבאה.
 
ליאור זדה יפגש הערב עם מוריס אוחיון וצחי אילדיץ ויצטרף למחלקת הנוער כמנהל המקצועי.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה