סוכנו של פאסוס: "בית"ר איבדה את האופציה"



בית"ר טוענת שיש לה אופציה על פאסוס, סוכנו הברזילאי חושב אחרת. במועדון מאמינים שיוכלו להשאיר את הסגל מהעונה שעברה

פלאש 90
בית"ר ירושלים עדיין לא החליטה האם לממש את האופציה על לאונרדו פאסוס ולרכוש מחצית מכרטיסו שנמצא בידה של קבוצת קרסיומה הברזילאית.
 

אלא שאם תשאלו את קרסיומה, לבית"ר כבר אין שום אופציה על השחקן. הברזילאים טוענים כי בית"ר יכלה לרכוש את הכרטיס עד היום האחרון של חודש מאי וכעת, משהרכישה לא בוצעה, פאסוס חזר אליהם.
 
סוכנו הברזילאי של החלוץ, ג'ואואו מרקוס מסר: "מבחינתנו הוא שחקן חופשי החל מה -31 במאי. הוא יכול לנהל משא ומתן עם קבוצות וכך אנחנו מתנהלים. אומנם לבית"ר אופציה עד סוף יוני להחתימו לעונה הבאה אבל אין לה תוקף שכן הוא חזר בסוף מאי לקבוצה שלו. קרסיומה מוכנה לתת לבית"ר עוד כמה ימים אבל אם הם לא פעלו לרכוש את הכרטיס עד עכשיו, כנראה שהם לא באמת רוצים."
 
יוסף עצמו מחזיק מאוד מהשחקן אך עמדתו של כהן עשויה למנוע מבית"ר לממש את ההארכה שנתנה קרסיומה.
 
בתוך כך, בית"ר ירושלים צפויה לקבל בחודש הקרוב סכום כולל של שבעה מיליון שקלים.
 
שישה מיליון אמורים להיכנס מהבעלים, ארקדי גאידמק, חצי מיליון מהכח ר"ג וגל יוסף וחצי מיליון נוספים שאמורים להגיע מההתאחדות לכדורגל. הקרן לידידות שסיכמה עם בית"ר על שיתוף פעולה, תעביר עוד שני מיליון שקלים.
 
בקבוצה מאמינים שאם וכאשר יגיעו הכספים במלואם, ובתוספת המנויים, יוכל איציק קורנפיין להגיש הצעות לדן אייבנדר, שי חדד, עמית בן שושן שעדיין חולם על אירופה, חן עזריאל וחיים מגרלשוילי. בקבוצה אומרים שהשחקנים צריכים להבין שמשכורות עתק לא יהיו העונה, וינסו לדבר אל ליבם ולהבהיר להם כי עונה טובה תתורגם לחוזה גבוה יותר בהמשך.
 
אלי כהן ממשיך לחפש בלם זר ומקבל הצעות מסוכנים ועדיין לא מצא את השחקן שימלא את מקומו של אנדריי פילאבסקי שחזר למכבי חיפה. 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה