סטריטבול גוש עציון: הסיכום



מאות ילדים השתתפו בתחרות הססגונית ובעיקר נהנו ממשחק מותח בין הותיקים של מכבי תל אביב והפועל ירושלים בסיומו, ניצחה הקבוצה הצהובה. דורון ג'מצ'י: "המנצחים הגדולים הם ללא ספק הילדים"

השבוע נערך טורניר ה"סטריטבול" גוש עציון. האתר שלנו מסכם עבורכם את האירועים מאותו אירוע מרגש. הסטריטבול של גוש עציון ננעל במשחק ראווה חגיגי וססגוני למען ילדי זיכרון מנחם, המתמודדים עם מחלת הסרטן. הטורניר, שהופק על ידי המינהל הקהילתי שלגוש עציוןזו השנה השנייה ברציפות, קצר הצלחה רבה עם למעלה מ-200 קבוצות, מאות ילדים ובני נוער שהגיעו לקחת חלק פעיל בטורניר הכדורסל ומשפחות רבות שהגיעו לצפות במשחקים השונים משעות הבוקר.

 

את המשחק המרכזי של הסטריטבול, בחר השנה המינהל הקהילתי של גוש עציון, כאמור, להקדיש למען ילדי זיכרון מנחם. בשעות הערב מילאו תושבי הגוש את אולם הספורט עד אפס מקום, זאת בכדי לחזות במשחק מרתק בין ותיקי מכבי תל אביב לותיקיהפועל ירושלים, שהזכיר את המפגשים המותחים והמעניינים בניהם מהעבר הלא רחוק. עוד לפני המשחק נערכה לשחקני שתי הקבוצות קבלת פנים חגיגית אצל ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל, ומנכ"ל המינהל הקהילתי, מני כץ.

 

המשחק היה צמוד לכל אורכו עם יתרון קל לירושלמים, שנהנו מיום קליעות משובח של דורון שפע, שהיה המצטיין בשורות האדומים, ומיכולת טובה של אמיר מוכתרי. בשורות מכבי תל אביב בלטו דורון ג'מצ'י, שדאג לשמור את הצהובים צמוד לירושלים עםכמה קליעות חשובות במאני טיים, אלון בן זקן, משה רייס ואסף דותן, שעם שלשה חשובה עשרים שניות לסיום ואסיסט מרהיב מאחורי הגב לג'מצ'י, קבע ניצחון למכבי תל אביב 48:52 בסיום. לאחר המשחק נערכה תחרות שלשות בה ניצחמוטי לוימהפועלירושלים עם8 שלשות מ-10 ניסיונות. במקום השני הגיע דורון שפע עם 7 מתוך 10 ולאחריהם דורון ג'מצי עם 6 שלשות. לאחר מכן, יצאו שחקני שתי הקבוצות לארוחת ערב משותפת במסעדת 'גוונא' בגוש עציון.

 

דורון ג'מצ'י סיכם את משחק הראווה: "היה ערב מרגש מכל הבחינות. זו השנה השנייה שקבוצת הותיקים של מכבי רלף קליין תל אביב מגיעה לשחק בגוש עציון ואנו שמחים על כך, בטח ובטח שמדובר במשחק למען מטרה חשובה. העשייה למען הקהילה עומדת תמיד לנגד עינינו ואני שמח שתרמנו את חלקנו למען ילדי זיכרון מנחם. המשחקים מול ותיקיהפועל ירושלים תמיד היו מעניינים ומותחים ואני שמח שניצחנו, אבל המנצחים הגדולים של הערב הזה הם ללא ספק הילדים".

 

גדי קידר, מאמן ותיקי הפועל ירושלים: "אנו תמיד שמחים לקחת חלק במשחקי ראווה למען הקהילה. שמחנו להגיע שוב לגוש עציוןולהשתתף במשחק למען ילדי זיכרון מנחם. היריבות הספורטיבית בין מכבי והפועל תמיד הייתה מרתקת וכך גם היה במשחק הזה. מגיע קרדיט גדול למינהל הקהילתי שלגוש עציוןעלהפקת האירוע ועל הפעילות למען זיכרון מנחם". 

 

מני כץ , מנכ"ל המינהל הקהילתי גוש עציון, שהפיק את  האירוע, סיכם: "טורניר הסטריטבול השנה המשיך להיות חווית כדורסל בלתי נשכחת. שמחנו לראות כמות כה גדולה של בני נוער ומבוגרים כאחד, שהגיעו  במטרה ליהנות מחגיגית ספורטיבית של ממש. משחק הותיקים למען ילדי זיכרון מנחם היווה את רגע השיא של האירוע וכולנו כבר מחכים לסטריטבול בשנה הבאה".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה