הפועל רצתה את חנן אזולאי שסגר בנוער של בית"ר



בפגישה שנערכה ביום שלישי העלה היו"ר החדש את האפשרות לצרף את אזולאי מבית"ר. בהפועל לא ידעו שהמאמן ינהל את מחלקת הנוער וכשגילו, ירדו מהרעיון.בזיז: "סלמן וליאור מאמנים ראויים". החתומים לא מתכוונים לקצץ בשכרם

צחי בזיז העלה ביום שלישי האחרון בפגישת ההנהלה, את הרעיון להיפגש עם חנן אזולאי, שהיה עוזרם של אלי כהן ויובל נעים בבית"ר ירושלים בעונה החולפת.
 

במועדון מעריכים את הניסיון של אזולאי בעבודה עם שחקנים צעירים וחשבו כי הוא יתאים לאמן את השחקנים הצעירים שאמורים להוות את מרבית הסגל של הפועל העונה. 
 
עוד באותו יום הבינו עמוס סאסי ובזיז שאזולאי ינהל בעונה הקרובה את מחלקת הנוער של בית"ר וירדו מהרעיון עוד לפני שפנו אליו רישמית.
 
ליאור זדה נפגש הבוקר עם ההנהלה, אחרי שאתמול כבר נפגש סאסי עם סלמן עמר. יו"ר הקבוצה, בזיז אמר לנו היום בצהריים:  "נפגשנו עם שני המאמנים שהכינו תוכניות עבודה רציניות. לשניהם יש מוטיבציה גדולה ורעב להצליח בקבוצה וגם באופן אישי. שניהם מועמדים ראויים ובסוף השבוע נעבור על הנתונים ונקבל החלטה סופית. הגדרנו לעצמנו דד ליין, יום שני".
 
שחקני הפועל ירושלים החתומים לעונה הקרובה התחילו לדבר בינהם על ענייני הקיצוץ ונראה כי אף אחד מהם לא יסכים להוריד בשכרו כמו שמתכוונת ההנהלה לבקש.
 
תקציב השחקנים שמתכננת הפועל לעונה המתקרבת, נמוך משני מיליון שקלים. בהפועל עדיין לא קיבלו את הכספים מההתאחדות לכדורגל וטרם שילמו את מענקי העלייה של העונה שעברה.
 
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה