מחר נדע :האם דני קליין יעזוב



חוזהו של היו"ר האדום מסתיים מחר, יום חמישי, ובסביבתו בטוחים: הוא הולך. אנשי אגייאר: "ניסינו לקבוע איתו פגישה, אבל הוא התחמק". מקורב לקליין: "יש לו איזה שפן בכובע". בינתיים: 'מגדל' כבר מקצצת

הבלגן בהפועל ירושלים נמשך. מחר, יום חמישי, ה-31.5, הוא על הנייר היום האחרון של היו"ר, דני קליין, בתפקידו וכזכור, במכתב שהוציא קליין לראשי המועדון הוא הודיע שאם לא יחדש את חוזהו עד יום זה, הוא רואה את עצמו משוחרר מתפקידו. נכון לכתיבת שורות אלה, ההנהלה החדשה, בראשות עורכי הדין יעקב לירז ואפי אברמזון, לא הצליחה להיפגש עם קליין במטרה לדון עימו על חוזהו החדש במערכת ואם לא יקרו הפתעות של הדקה ה-90, קליין יודיע מחר שהוא עוזב.

  

"ניסינו לקבוע כמה פעמים פגישה עם קליין, אבל הוא מתחמק מאיתנו", סיפרו אנשי הדירקטוריון מצידו של גומא אגייאר לאתר שלנו, "ואם עד עכשיו לא הייתה פגישה, זה רק בגלל דני ולא בגלל אף אחד אחר. חבל, אבל אנחנו כבר עם הפנים קדימה". בהנהלה של הפועל לא מחכים לקליין ובימים הקרובים, אם היו"ר לא יגיע לסיכום על המשך דרכו במועדון, צפויה ההנהלה לחפש מנכ"ל חדש.

 

"דני לא פראייר", סיפר לנו היום מקורב לקליין, "ואם הוא ממלא את פיו מים ולא נפגש עם ההנהלה, כנראה שיש לכך סיבה. אם אתה שואל אותי, יש לו איזה שפן בכובע, כי הפועל יותר מדי חשובה לו בשביל שהוא יעזוב את המערכת בצורה כזאת. הייתי מציע לכולם לחכות למחר". השאלה שתעלה על הפרק, יש לציין, היא האם קליין גם יגיש תביעה לפיצויים מההנהלה החדשה.

 

בינתיים, חברת 'מגדל' הודיעה כי היא מקצצת את התמיכה שלה במועדון בעונה הקרובה מ-1.1 מיליון דולר ל-750 אלף דולר, זאת בשל "השינויים בהנהלה". בנוסף, ל'מגדל' יש אופצית יציאה מהחוזה, זאת אם הפועל לא תשחק בעונה הקרובה באירופה, מה שכרגע טרם ברור.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה