הצרות של בית"ר ירושלים נמשכות



שחקנים לא החזירו את הרכבים השכורים, ארקדי עדיין בשלו, ואלדן נותנת החסות הודיעה כי היא עוזבת באופן סופי ורישמי . ומה עם המיליון של גל יוסף? חצי מהסכום אמור להיכנס מחר. רמה"ש מעוניינת בסיידוף

חברת "אלדן" שלחה השבוע מכתב רישמי לבית"ר ירושלים שבו היא מודיעה על הפסקת התמיכה בקבוצה. מקורבים למשפחת דהן מספרים כי גם אם  ארקדי גאידמק ישוב לתמוך בקבוצה, "אלדן" לא תשוב עוד לספורט, לא לבית"ר ולא לעירוני אשקלון בכדורסל.
 

שחקני בית"ר שהתבקשו להחזיר את הרכבים השכורים לאלדן, החליטו להתעלם מהבקשה וכפי שמסתמן, הם יחויבו במשכורות שטרם שולמו, בעלות ההשכרה. יש לציין כי בית"ר שוכרת את הרכבים מכיסה ולא במסגרת הסכם החסות של החברה.
 
השאלה הבאה היא, האם הקרן לידידות תגדיל את התמיכה בבית"ר ירושלים? זאת שאלת מיליון הדולר מבחינת איציק קורנפיין שמשווע להכנסות. אחרי שנפגש עם הרב אקשטיין, סיכמו השניים על המשך שיתוף פעולה ונכון לעכשיו שוקלת הקרן לידידות להגדיל את התמיכה בבית"ר אל מעבר למיליון שקלים.
 
גל יוסף ששוהה בימים אלו בשייט ארוך עם משפחתו של לירון דיאמנט ועם השחקן עצמו, טרם העביר את מיליון השקלים אותה חייבת הכח לקבוצה, אך הודיע כי עד מחר יהיה חצי מהסכום בחשבונה של בית״ר.
 
רמת השרון מעוניינת לצרף לשורותיה את אוהד סיידוף אך נראה כי בית"ר לא תסכים לשחררו.
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה