ליאור זדה נפרד מאוהדי הפועל קטמון



המאמן היוצא פירסם הודעה ארוכה ומרגשת בפורום הקבוצה ונפרד מהאוהדים. זדה איחל בהצלחה למאמן הנכנס וכתב: "עבדתי קשה כדי לאמן קבוצה אדירה שכזאת"

ליאור זדה, מאמנה היוצא של הפועל קטמון ירושלים, פירסם היום בצהריים מכתב פרידה מרגש במיוחד מאוהדי הקבוצה שלא נותרו אדישים לדבריו.

זדה קיבל בחצי הפתעה את ההודעה שהוא לא ממשיך, ויש בקטמון שעד הרגע האחרון הם היו בטוחים שזדה ימשיך בקבוצה.

היום, אחרי לבטים ארוכים ובקשות רבות מצד כלי התקשורת לראיונות וליכלוכים, החליט המאמן לפרסם הודעה בפורום הפועל קטמון, בה נפרד מאוהדי הקבוצה, וריגש לא מעט אדומים.

"חשוב לי להבהיר שאין כאן תסכול, מרירות או עקיצות. רק דברים מהלב, לכן אבקש מכם לקחת את דברים למקומות טובים בלבד", ביקש זדה בראשית דבריו והמשיך: " אני מאמן כדורגל. זו עבודתי, וזה הדבר שבו אני משקיע את מירב זמני ומחשבותי. עבדתי קשה לאורך כל הדרך ומגיל צעיר מאוד, כדי שבגיל צעיר עוד יותר אזכה להגיע ולאמן קבוצה אדירה כזאת."

 "אני מאמן כדורגל שלומד המון מאנשי מקצוע מהטובים בכדורגל, רואה עשרות אימונים ויודע טוב יותר מכל אחד אחר היכן טעיתי העונה, מהם הלקחים ואיך לתקן אותם. הביטחון הזה הוא שנתן לי את הרעב האמונה והנחישות להמשיך עוד עונה. לא בגלל שאני בשר מבשרכם או גדלתי איתכם, לא בגלל שזאת החלטה פופוליסטית או הדבר הכי קל לעשות, אלא רק בגלל שעבדתי קשה מאוד כדי לזכות באמון הזה."

זדה גם כתב על העונה שחלפה מבחינה מקצועית: "שלא יהיה לכם ספק, אני טעיתי. במיוחד בבחירת שחקני רכש, דבר שקורה לפעמים, ולצערי קרה העונה. בודאי שטעיתי גם במשחקים מסויימים, אבל עם יד על הלב, מי לא טועה?."

"כבר בינואר היה לי ברור כשלא התחזקנו (לאחר איבוד שחקנים משמעותיים כמו פרנקו טפרה, שרקט, אסוס ושלא לדבר על הפציעה של שי..), שאנחנו הולכים לסיבוב קשה. אני כמובן לא מתנער מהאחריות שלי בסיום העונה ועל זה אני משלם מחיר, אבל בוא לא נשכח שעם הקבוצה הבינונית שנותרה לנו – הובלנו את הליגה עד המחזורים האחרונים. בואו לא נשכח שהיינו שותפים לארבעה משחקי עונה. בואו לא נשכח שחשבנו התקפה וניצחון בכל שלב, ולמרות דעות כאלה ואחרות כולם היו מחויבים בכל שלב. ברור לי שהאופי ההרפתקני שעזר לי לנצח עשרות משחקים אבודים בקריירה ונתן לי הרבה ניצחונות במשחקים שהלכו לכיוון התיקו, לא עמד הפעם לצידי, אבל האמנו לי שלמדתי. "

המאמן היוצא התגאה בשחקניו וציין זאת בדבריו: "תהיו גאים בחדר הלבשה נהדר. בקבוצה שאחרי חמישה הפסדים לא הוציא ולו פירור של רפש החוצה. קבוצה שמממנת מכיסה נסיעה לאילת למשחק חסר חשיבות כדי להתכונן הכי טוב. ולא פחות חשוב: שהשחקן ששיחק הכי מעט מקריא מכתב סוחט דמעות חמישה מחזורים לסוף(יאן חנוכייב). בואו גם לא נשכח את המחזור האחרון - שם ראינו קבוצה שבאה להלחם על כבודה למרות שרוב השחקנים והמאמן ידעו שהם לא ממשיכיםתסמכו עליי שכמו שהשחקנים היו גאים, מאושרים ומלאי הערכה לקהל, כך גם אתם צריכים להרגיש כלפיהם, למרות שכבר ראיתם קבוצות טובות יותר מאלה."

ביום בו פירסמה הנהלת הקבוצה על צירופו של המאמן החדש, עופר טסלפפה, נכתב בפורום העמותה שהמאמן החדש הצליח להעלות את לוד לליגה א' עם 30% מתקציבה של קטמון. זדה שנחשף לדברים ככל הנראה, לא נשאר אדיש והגיב: "למרות הדיבורים על מאמנים שהצליחו בקבוצות אחרות בעשירית תקציב או בעשרים אחוז, מה שרחוק מהמציאות, אנחנו התמודדנו עם בעיות אחרות כמו חוסר בסיס , מיצוי השוק הירושלמי, דרישת סכומי כסף גדולים, ולחץ תקשורתי מטורף שגדול אפילו על הליגה לאומית. אבל חשוב לי להבהיר דבר אחד מהותי: כל הקשיים האלה מתגמדים מול היתרון בקהל אדיר שכמוכם. אתם מדהימים. יש לכם כח ועוצמות שאפילו לכם אין מושג עד כמה הן משמעותיות. קיבלתי המון פרגונים ואהבה. וגם הביקורת כאן בפורום הייתה עיניינית ולא אישית מעולם."

לסיום, הודה זדה לאנשי הפועל קטמון וכמובן לאוהדים. המאמן היוצא איחל הצלחה גם לבא במקומו וכתב: "הגיע זמני לזוז הצידה. זה המקום לאחל מכל ליבי הצלחה לעופר, הוא בחירה מצויינת ואדם נהדר. גבר בשפת הכדורגל, ולטעמי בחירה מעולה. הגיע הזמן שלי לקבל החלטות מתוך הגיון ולא מהלב גם אם הן לא קלות. אני רוצה לאחל המון הצלחה להנהלה החדשה."

"לסיום ,לפני שלוש שנים הבטחתי לאבא שלי שתוך ארבע שנים אביא את קטמון ללאומית. אני מאחל לכם שתעלו, כדי שיהיה לי אחוז מזה ובכך אעמוד בהבטחה. ניפגש בעתיד בטוח, אחזור טוב יותר, מנוסה יותר והכי חשוב- רזה יותר."

.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה