אריאל הרוש : "שמח שקיבלתי הזדמנות בנבחרת"



שוערה של בית"ר ירושלים שנמצא במחנה אימונים עם נבחרת ישראל, ערך ביום שבת הופעת בכורה במדים הלאומיים. טיול לארה"ב?תתפלאו, הרוש מעדיף נבחרת

עד לפני מספר עונות לא מעט משחקני בית"ר היו בנבחרת ישראל. עכשיו, כשהמצב הכלכלי גרוע, חוסר הוודאות מלווה את המועדון מידי שנה וכשאלי כהן נאבק לבנות קבוצה, למועדון של המדינה, יש רק נציג אחד, אריאל הרוש.
 

ביום שבת ערך השוער את הופעת הבכורה בנבחרת, במשחק אימון מול צ'כיה. הרוש חייב לומר, עמד בכבוד בשער מול הנבחרת שמתכוננת לפתיחת היורו. שוער בית"ר תפס את מקומו של דודו אוואט הפצוע.
 
"כל שחקן כדורגל חולם להגיע לרגע הזה שבו הוא מייצג את הנבחרת, אני שמח שקיבלתי את ההזדמנות הזאת ואני אשקר אם אומר שלא התרגשתי לפני המשחק", אמר השוער בראיון לאתר הרישמי ממחנה האימונים.
 
הרוש נאלץ לוותר על חופשת הקיץ כמו יתר חבריו, אבל לא מתחרט: "אני מוכן לוותר בכל שנה על החופשות בשביל לשחק בנבחרת. זאת הגשמה עצמית ומעל הכל הגשמת חלום. אני כרגע מרוכז בנבחרת, אבל תמיד הראש חושב גם על בית"ר ירושלים".
 
על העונה שעבר בבית"ר אמר הרוש: "הייתה לנו עונה קשה מאוד, היו רגעים שהיינו בסכנה ממשית. תמיד ידענו שיש לנו בקבוצה שחקנים עם הרבה כישרון, אבל כשהגענו לקו האדום, הסכנה רק גדלה והלחץ גבר. כשהיינו עם הגב אל הקיר, אלי ידע להוציא אותנו מהמצב הזה ואני לא מכיר הרבה קבוצות תחתית שהיו במצב שלנו והשיגו רצף ניצחונות כל כך מרשים כמו שאנחנו השגנו".

ומה היתרון הכי גדול של בית"ר ירושלים ע"פ השוער? שחקני הבית. במועדון נלחמים בימים אלו לגייס תקציב שישאיר את כל המקומיים לעונה נוספת לפחות ."בית"ר ירושלים מורכבת מהרבה שחקני בית. עם חלק גדול מהשחקנים גדלתי ועברתי איתם את כל הקבוצות במחלקת הנוער. כשיש בינינו קשר כזה הדוק, זה לא רק מאחד אותנו, זה גם נותן לנו להבין טוב יותר אחד את השני. אני לא מכיר הרבה קבוצות שמשתפות כל כך הרבה שחקני בית, זה אחד הדברים היפים ביותר שיש בכדורגל, לעשות את הדרך הארוכה הזאת עד לקבוצה הבוגרת עם חברים שאיתם גדלתי. אני בטוח שהעובדה שאנחנו כל כך הרבה שחקנים שגדלו כאן בבית וגן, עזרה לנו לצאת מהמשבר אליו נקלענו במהלך העונה".
למרות חוסר הוודאות, הרוש מלא תקווה לקראת העונה הבאה: "אני מאוד מקווה שנפתח את העונה כמו שסיימנו אותה בשליש האחרון. יש לנו שחקנים טובים מאוד, הביטחון חזר אלינו, הצוות המקצועי מכין אותנו טוב מאוד לכל משחק ואני רוצה להאמין שנעבור את הקיץ בהכנה אידיאלית בשביל להחזיר את בית"ר ירושלים למיקומה הטבעי בחלק העליון של הטבלה".

 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה