גיל רז יעזוב לרעננה?



יו"ר הפועל היוצא קיבל הצעה מפתה מהפועל רעננה ושוקל האם להמשיך או לעזוב. ההחלטה תיפול מחר ובינתיים, האוהדים לא מבינים איך רז שמתגאה באהבתו להפועל שוקל לעבור לקבוצה השנואה עליהם בליגה

עידן טל וגיל רז בימים יפים יותר
בשבוע שעבר נכנס צחי בזיז לתפקידו כיו"ר הפועל ירושלים ובפגישה משולשת עם גיל רז ועמוס סאסי שמע היו"ר החדש שהשניים שוקלים לעזוב.
 

רז ששוקל לעזוב בין היתר בגלל סיבות אישיות, קיבל הצעה להצטרף להנהלת הפועל רעננה, שזכורה בעיקר לרעה לאוהדים האדומים. היו"ר היוצא אישר את הידיעה בתוכנית הספורט שלנו, "בדרך למגרש" ששודרה ביום שישי האחרון.
 
אחד האוהדים הדומיננטים בהפועל, שהיה פעיל גם בנסיונות לאחד בין המועדון לקטמון אמר לנו הבוקר: " אני מדבר גם בשמם של יתר האוהדים וכולנו חושבים שזה מעט תמוה שאותו גיל רז ששידר לנו כמה הוא מחובר למועדון ובזמן כזה קצר נקשר אליו,שוקל לעבור לקבוצה שהיא אחת השנואות עלינו. קבוצה שמיררה לנו את החיים פעם אחר פעם. כנראה שאם הוא באמת שוקל מעבר שכזה, אין פה אהבה נטו להפועל ושוב האינטרס גובר על הרציונל." תגובתו של רז שנמצא בחופש עד מחר, תובא כשתושג.
 
מחר אמורה הנהלת הפועל להיפגש שוב ולהחליט סופית מי מהם נשאר ומי ממשיך. פחות מחודש לפתיחת האימונים ולהפועל יש צרות גדולות בכל הנוגע לשחקנים ומאמן. ההנהלה אמורה לקבוע עוד השבוע מי יאמן את הקבוצה. חלק מהשחקנים שמחזיקים בחוזה עשויים להתבקש לקצץ בשכרם אחרת ישוחררו מהמועדון עם הסדר פיצויים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה