קורנפיין: "גל יוסף לא יהיה הבעלים"



יו"ר בית"ר ירושלים התראיין לתוכנית הספורט שלנו ב"רדיו ירושלים" ודיבר על הכל: הדרישות של השחקנים, המוערבות של יוסף בקבוצה, הכסף מארקדי והמצב הכלכלי העגום של בית"ר

 יו"ר בית"ר ירושלים מתמודד גם השנה עם קבוצה מפורקת, תקציב לא ברור ובעלים אחד שפשוט עושה מה שבא לו. קורנפיין אומנם קיבל הבטחה חד משמעית מארקדי גאידמק שיעזור העונה, אבל עם גאידמק אף פעם אי אפשר לדעת.
 

בראיון לתוכנית הספורט שלנו "בדרך למגרש", ברדיו ירושלים, דיבר קורנפיין על הקשיים בתכנון הקבוצה, הבעלים, גל יוסף ועל דרישות השחקנים.
 
"ארקדי לא מעוניין לתמוך בבית"ר, אבל הבטיח לתת לעונה הבאה כסף", אמר היו"ר. "הכסף יגיע רק בסוף יולי, ואנחנו כנראה נתארגן לעונה על סמך ההבטחה הזאת. בניתיים אני נפגש עם שחקנים ושומע את הדרישות."
 
לגבי החוזים שמבקשים שחקני בית"ר אמר קורנפיין: "אני בינתים רק שומע. לא נתתי הצעה לאף שחקן. היחידים שמימשנו את האופציה איתם הם ערן לוי ודריו פרננדס. אם אני נדהם מהדרישות? קשה להדהים אותי, אני רושם הכל ומבטיח לתת את ההצעות הכי טובות. יש לי הרגשה ששחקנים לא מבינים את הדברים האלה וחושבים שאנחנו לא מגישים הצעה בגלל שאנחנו רוצים לשפר עמדות במשא ומתן וזה לא נכון."
 
הפקס במשרדו של היו"ר והנייד שלו, ריקים מהצעות קונקרטיות לגבי שחקני בית"ר ירושלים, כך חשף בשידור: "המצב במרבית הקבוצות לא טוב מבחינת תקציב. היחידות שעובדות כמו שצריך ויש להן כסף לתכנן את העונה הן מכבי חיפה ומכבי תל אביב ואף אחד מהן לא פנתה אלינו לגבי שום שחקן. אני לוקח בחשבון שאנחנו עשויים לאבד שחקני בית, אבל ההצעות שניתן יהיו המקסימום שנוכל."
 
ומה מידת המוערבות של גל יוסף בבית"ר? "המוערבות היחידה של גל היא הכרטיס של טוטו תמוז. הכח העבירה לנו 600 אלף שקלים וחייבת עוד מיליון. דיברתי עם גל והוא הבטיח שבשבוע הבא הכסף יכנס. מעבר לכך, אני לא חושב שיהיה משהו בעניין בעלות שלו בקבוצה, לפחות לא השנה. מעבר לכך קשה לי לחזות."
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה