גיל רז שוקל לעזוב את הפועל ירושלים



אחרי שהעביר את תפקיד היו"ר לצחי בזיז, רז שוקל להיפרד מהפועל כבר בפגרה הנוכחית: "רציתי שהאיחוד יתממש, הספונסרים לא דופקים בדלת. יש גם סוג של תסכול בגלל אנשים שלא קולטים מי אתה"

יוסי סאסי אומנם מקווה שעמוס סאסי, גיל רז וצחי בזיז ישתפו פעולה, אבל נראה שהוא יצטרך לחכות עוד כמה ימים כדי להיות בטוח.
 

לכולם כבר ידוע שעמוס סאסי שוקל את דרכו בקבוצה, ואלמלא היו מופעלים עליו לחצים כבדים להישאר, הוא כבר היה מחוץ למועדון. היו"ר היוצא, גיל רז עשוי גם הוא להודיע על עזיבתו, ולטענתו, לצירופו של בזיז אין כל קשר.
 
"אני הייתי זה שהציע ליוסי סאסי לצרף את בזיז לקבוצה בחזרה. רציתי לעזוב והעדפתי שיוסי יביא מישהו שכבר היה במערכת ויהיה קל לחפוף אותו", אמר רז.
 
ומדוע הוא שוקל את דרכו במועדון? "רציתי מאוד שהאיחוד עם הפועל יתממש וזאת הייתה המטרה שלי ושל עמוס. זה לא יצא לפועל מסיבות שקשה לי להאמין. לגבי העונה הקרובה, אני לא יודע אם כל מה שרציתי יוכל להתממש. עמוס ואני שלוש שנים בהפועל והיינו במגמת עלייה. השנה אני כבר לא בטוח שזה אפשרי. היה לנו סגל נהדר ואני לא בטוח שנוכל להמשיך עם חלק ממנו. הספונסרים לא דופקים בדלת וזה מאכזב."
 
רז סיכם את דבריו ואמר: "בניגוד לירושלמים, אנשים שמעורבים ובקיאים בעולם הכדורגל מעריכים את העבודה שנעשתה על ידנו בקבוצה. אני חייב לציין שלאחרונה גם אנשים בירושלמים מתחילים להעריך ואני מקבל המון סמסים, גם מאנשים מקטמון שמבקשים שלא נעזוב.  יש גם סוג של תסכול בגלל אנשים שלא קולטים מי אתה. זה לא קל. בעניין המקצועי, אני לא פוחד מאתגרים אבל יש גבול שבו אתה אומר לעצמך שהתקציב נמוך מידי וזה קשה."
 
בעניין אחר, שחקני הקבוצה קיבלו היום את משכורות חודש אפריל. חלק ממענקי העלייה עדיין לא שולמו לשחקנים ובמועדון ממתינים למענק המיקום מההתאחדות לכדורגל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה