הדירקטוריון רוצה, קליין פחות



יעקב לירז ואפי אברמזון היו אמורים להיפגש עם היו"ר האדום, אבל בסביבתו מבהירים: "כמו שזה נראה כרגע, הוא לא ימשיך". אפשרות: קליין יעבור לעולם הכדורגל

דני קליין, יו"ר הפועל ירושלים, עדיין לא נפגש עם נציגי הדירקטוריון של הקבוצה, עו"ד יעקב לירז ואפי אברמזון, שאמורים לדון עימו על תנאי העסקתו החוזים. כזכור, חוזהו של קליין מסתיים ביום חמישי הבא וכפי שפורסם כאן אתמול, בבית אגרון ביקשו להיפגש עם קליין במטרה לסכם אימו על חוזה חדש.

 

לפי מקורבים ליו"ר האדום, שבינתיים ממלא את פיו מים, קליין לא שש להמשיך בקבוצה, בלי קשר לתנאים החדשים להם הוא יזכה מהקבוצה. למרות הרצון להיפגש עימו, לירז ואברמזון טרם הצליחו לשבת עם היו"ר בשש עיניים ומקורב לקליין אמר לנו: "כמו שזה נראה כרגע, דני לא ימשיך". במקרה שכזה, היו"ר האדום צפוי לתבוע מהפועל סכום פיצויים גבוה ובמועדון יחפשו מנכ"ל חדש במקומו.

 

אגב, השאלה הנשאלת כרגע היא לאן מועדות פניו של קליין, שעשוי להיכנס לעולם הכדורגל. אפשרות אחת היא שהוא ינסה לאחד בין הפועל ירושלים והפועל קטמון. מקורב לקבוצה סיפר שקליין אפילו קיבל פנייה להצטרף להנהלה של הפועל תל אביב בכדורגל לצידו של אלי טביב.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה