הפועל קראה קבוצה על שמו של איציק עדיקה



הנהלת מחלקת הנוער של הפועל הבטיחה וקיימה: מוריס אוחיון,צחי אילדיץ ויואב תבריזי קיימו אתמול (ד') טקס בנוכחות הוריו של איציק עדיקה ז"ל שעל שמו נקראה קבוצת טרום ב'. אופיר עדיקה: "נהיה תמיד אדומים בנשמה"

מחלקת הנוער של הפועל ירושלים ממשיכה להרשים, הפעם, בפן החברתי. מוריס אוחיון מנהל מחלקת הנוער, היו"ר צחי אילדיץ ויואב תבריזי המנהל המקצועי החליטו זה מכבר  לקרוא לקבוצת טרום ב' על שמו של איציק עדיקה ז"ל, ואתמול, אחרי תהליך ארוך  זה סוף סוף קרה.
 

הוריו ומשפחתו הקרובה של עדיקה הוזמנו לטקס שהתקיים  לפני משחק הקבוצה מול בת ים. במהלך הטקס נחשפו החולצות החדשות של הקבוצה . בנוסף, המועדון העניק להוריו חולצה עם שמו והמספר 11,שליווה אותו בקבוצת הנוער.
 
זו אינה הפעם הראשונה שמחלקת הנוער מנציחה את זכרו של עדיקה ובמשחק ההכתרה של נערים ג' לאלופים, לבשו השחקנים חולצות עם תמונתו של עדיקה ובסיום נשאו בני משפחתו דברים. עדיקה אגב, היה חבר קרוב של מאמן קבוצת הנוער, חיים בן דוד.
 
בקבוצה על שמו של איציק עדיקה משחקים שני בניו של עידן טל שהיה גם גיסו. שוער הקבוצה הוא בנו של מוטי מזרחי.
 
אופיר עדיקה אמר ל"ירושלים נט": " מוריס, צחי ויואב נתנו לנו את הכבוד מכל הבחינות. הם נתנו לנו הרגשה טובה ואנחנו מכבדים אותם מאוד על כך. תמיד נהיה אדומים בנשמה ונזכור את המועדון שהנציח את שמו של אחי." 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה