מה קורה בהפועל ירושלים?



דני קליין ייפגש עם יעקב לירז ואפי אברמזון בימים הקרובים במטרה לנהל מו"מ על חוזה חדש. דני כהן צפוי לעזוב, התקציב יעמוד על 19 מיליון ש"ח. האם יוקם מערך סקאוטינג?

הפועל ירושלים לאן? זאת השאלה שמעסיקה לא מעט אנשים בימים האחרונים, אחרי הפיצוץ בגזרה בין דני קליין ואנשי גומא אגייאר. כזכור, היו"ר של הפועל הודיע שהוא מסיים בשבוע הבא (סוף מאי) את תפקידו ובשל העובדה שאף אחד לא ניהל איתו מו"מ על המשך דרכו, הוא רואה בכך הפרה של חוזה. גורמים בסביבתו של קליין טוענים שבמקרה הזה, היו"ר אף יזכה לקבל פיצויים מהפועל.

ב-48 הקרובות אמור יו"ר הדירקטוריון החדש, עו"ד יעקב לירז, וחבר ההנהלה, אפי אברמזון, להיפגש עם קליין, זאת במטרה לדון עימו על פרטי החוזה החדש שלו. הפגישה לא התקיימה עד כה, שכן אברמזון שהה בחו"ל ואתמול שב לארץ בסביבתו של לירז סיפרו לנו היום שהמטרה היא לא למשוך את המו"מ יותר מדי זמן, בשל הכוונה שלא לתקוע את ההכנות של הפועל לעונה הקרובה.

 על הפרק יעלו שתי אפשרויות. אפשרות אחת, ופחות ריאלית, היא שקליין ימשיך לעבוד תחת אותו חוזה, מה שאומר 1.7 מיליון ₪ לעונה. האפשרות השנייה היא לשנות את מתווה החוזה של היו"ר ולהפחית את שכרו מצד אחד, אולם מצד שני, לתגמל אותו על גיוס ספונסרים לקבוצה. איך אמר לנו מקורב לקליין? "אל תבנו על זה שהוא יקבל את האופציה הזאת".

 תקציב הקבוצה, כך הוחלט, יעמוד על 19 מיליון ₪, כשחברת 'מגדל' תמשיך להיות הספונסרית הראשית של המועדון. אם הקבוצה לא תשחק באירופה, קיים סיכוי שב'מגדל' יקצצו בתמיכה, זאת בכפוף לחוזה בין שני הצדדים. במידה וקליין לא ימשיך, אהרון פוגל עשוי להטיל וטו על המשך ההתקשרות עם האדומים. פרט ל-1.75 מיליון דולר שיעביר אגייאר לתקציב בהתאם לחוזה עימו, שאר הכסף יגיע מהמנהלת, כרטיסים ומינויים וחסויות וספונסרי משנה.

בגזרה המקצועית, כבר עכשיו ברור שדני כהן, המנהל המקצועי, בדרך החוצה. נציגיו של אגייאר רוצים מאוד להחתים איש כדורסל בתפקיד הזה ושיהיה מהמעלה הראשונה, ובזמנו הוזכר כבר שמו של לייזי גורדון. כך או כך, שרון דרוקר ימשיך עונה נוספת בקבוצה והוא כבר מעוניין להקים מערך סקאוטינג נריב.

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה