המירוץ למיליון (וחצי)



כמו תמיד, ארקדי גאידמק מבטיח כספים ומעכב אותם, האימונים תיכף מתחילים וקורנפיין עדיין לא החתים אף שחקן. בית"ר ירושלים, כרגיל, מחכה לישועה

מה יהיה עם בית"ר ירושלים? זה כבר הקיץ השלישי שזאת השאלה הכי גדולה במועדון.
 
בעונות החולפות הצליח היו"ר איציק קורנפיין להעמיד קבוצה בדרך נס כמעט, אבל אלי כהן לא מחפש מאבקי תחתית אלא לרוץ בצמרת, ונראה שכהן צריך להתחיל להתפלל, והרבה.
 

אימוני בית"ר ירושלים יחלו בעוד פחות מחודש, והחתמת שחקנים נראית כמו חלום רחוק. איציק קורנפיין כבר נפגש עם הנציגים של מרבית שחקני הבית, אבל לא יכול להתחייב לשום דבר.
מחר בבוקר ימריא כהן לאוקראינה לצפות במספר בלמים, אך זה לא אומר כלום וכסף להחתים עדיין אין.
 
היו"ר של בית"ר עושה ימים כלילות על מנת למצוא פתרונות, וארקדי גאידמק מצידו, לוקח את הזמן. כבר לפני יותר מחודש הבטיח הבעלים שיעביר לקבוצה מיליון וחצי דולר, אבל הכסף עדיין נח בחשבונו של גאידמק.
 
שחקני בית"ר עדיין מחכים למשכורות אפריל ומאי, ולפרמיות. כמו שזה נראה כרגע, לקבוצה יהיה קשה מאוד לשלם בזמן הקרוב.
 
בנוסף לכל, נאלץ קורנפיין להתמודד עם הנטישה של הספונסרים, שחלקם אף נקלעו לקשיים כלכליים ולא מסוגלים לשלם על העונה החולפת.
 
בית"ר מעוניינת לצרף את חן עזריאל שדורש שכר זהה לזה שקיבל בחיפה, 120,000 דולר, ובינתיים מסרב להתפשר. כרגע, עיסקת השאלתו של עזריאל עומדת בסימן שאלה.
 
חיים מגרלשוילי ימשיך בבית"ר, אך בניגוד לעונה החולפת, יעקב שחר לא יהיה מוכן לשלם את שכרו ובית"ר תצטרך למצוא מימון גם עבור שכרו.
 
עמית בן שושן חולם על אירופה במיוחד כשהוא יודע שהשכר שקיבל עד העונה האחרונה בבית"ר, יצטמק משמעותית. קובי מויאל שעדיין נמצא בארצות הברית, עשוי לעבור לאירופה. סוכניו, האחים קצב, כבר העבירו דיסקים עם הביצועים של הקשר למספר קבוצות וממתינים לתשובות.
 
ומה יהיה עם אריאל הרוש? אם מויאל לא ימכר, נראה שהרוש יהיה זה שיעזוב. לפחות בעמדת השוער, בית"ר יכולה להיות רגועה מאחר ואוהד סיידוף שהחליף את הרוש העונה בזמן שנפצע, הציג יכולת מרשימה.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה