עמוס סאסי וגיל רז יפגשו הערב עם צחי בזיז



בהפועל רוצים לסיים את חוסר הוודאות בכל הנוגע להנהלה, והיום (ד') יודיעו רישמית על צירופו של בזיז שישמש כיו"ר. גיל רז עשוי להישאר במערכת. עמוס סאסי: "טובת הפועל מעל הכל". ומי יהיה המאמן? ליאור זדה או סלמן עמר

גיל רז נחת אתמול בבוקר (ג') בארץ מביקור ברוסיה, ונפגש עם יוסי ועמוס סאסי. השלושה דנו בעתיד ההנהלה, ובין היתר דנו בצירופו של צחי בזיז.
 

עמוס סאסי אישר ל"ירושלים נט" שבזיז ישמש כיו"ר המועדון במקומו של רז שצפוי להישאר גם הוא. למרות חילוקי הדעות בין רז לבזיז בעבר, יוסי סאסי מעוניין לשמר גם את רז במערכת ועמוס סאסי אמר על כך: "טובת הפועל תמיד הייתה מעל הכל עבורי ועבור גיל ואני לא רואה סיבה שהם לא יעבדו יחד."
 
הערב (ד') תיערך פגישה בין רז, בזיז ועמוס סאסי ובסופה יודיעו רישמית על ההנהלה שתוביל את הפועל בעונה הקרובה.
 
על עמוס סאסי מופעלים לאחרונה לחצים כבדים מאוד להמשיך במועדון והוא עדיין שוקל את דרכו בעקבות זאת. סאסי אמר לנו: "יש לי רצון לעזוב ואמרתי את זה גם בעבר, אבל אני עדיין מתלבט. כולם לוחצים עליי להישאר." בכל מקרה, גם אם יחליט לעזוב, הדבר יעשה בהדרגה.
 
סאסי סיפר כי כבר מחר בבוקר יתחילו להתכונן לעונה הבאה, ויפגשו עם המועמדים לתפקיד המאמן על מנת לשמוע מכל אחד מהם כיצד הוא רואה את העונה המתקרבת במגבלות התקציביות.
 
המועמדים המובילים לתפקיד הם סלמן עמר וליאור זדה. יוסי סאסי מעוניין לתת את התפקיד לסלמן עמר שתיפקד בשנתיים האחרונות כעוזרו של לופא קדוש ומצד שני מעריך את השיגיו של זדה בקטמון. שם נוסף שעלה על הפרק הוא שלומי עמר, כמו בכל עונה, ועם זאת, הסיכוי שיהיה מאמן הפועל קלוש.
 
ההנהלה הבהירה כי למרות התקציב המצומצם, המאמן לא יבחר לפי השכר שידרוש: "אנחנו ניקח את המאמן שיתאים להפועל בצורה הטובה ביותר מבחינה ערכית ומקצועית ולא בהכרח את מי שיבקש את השכר הנמוך ביותר."
 
שחקני הפועל התלוננו על כך שלא קיבלו את המשכורת של אפריל וגיל רז הודיע כי ביומיים הקרובים יחולקו כל המשכורות. במועדון הבהירו: "השחקנים יקבלו את כל מה שמגיע להם, הם יכולים להפסיק לדאוג."
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה