רם סטי: "כולם אשמים, העונה לא הייתה כשלון"



הקפטן של הפועל ירושלים שבר שתיקה ודיבר בתוכנית הספורט שלנו, "בדרך למגרש". סטי מסכם: "הייתה עונה די טובה, עשינו דברים טובים", ובאותה נשימה אומר: "השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה אשמים, יכולנו לעשות יותר"

קפטן הפועל ירושלים בעונה החולפת, רם סטי, התראיין היום בצהריים לתוכנית הספורט שלנו, "בדרך למגרש", ששודרה היישר מאולפני רדיו קול הים האדום באילת.
 

רגע לפני שההנהלה מתחילה בהכנות לעונה הבאה, סיכם סטי את העונה הנוכחית, דיבר על העליות והמורדות לאורך השנה, וגם שלח את מאיה חסון, מישל דיין, רמי מנדל ואסף אפל לקבל תשובות מלופא קדוש.
 
"הייתה לנו עונה די טובה", אמר הקפטן והוסיף, "עשינו דברים יפים בליגה ובגביע וכמובן שאני באופן אישי וגם יתר השחקנים תמיד שואפים ליותר. מה שהיה בעוכרינו העונה זה חוסר היציבות וההפסדים לקבוצות הקטנות."
 
מישל דיין ענה לסטי:" מחומר השחקנים שהיה בהפועל היה צריך להפיק יותר, הפועל לא הייתה צריכה להיכנס לפלייאוף בשנייה האחרונה ואני מגדיר את העונה ככשילון."
 
הקפטן השיב על דבריו של דיין ואמר: "מישל מגדיר את העונה מנקודת מבטו וכמו שהוא רואה אותה. אני רואה בעונה הזאת כעונה די טובה וכישלון היא לא. אני לא חושב שאנחנו קבוצה פחות טובה מבני לוד, רמת גן והרצליה, אבל לא תמיד הקבוצה היותר טובה מצליחה", אמר סטי שנתן כדוגמא את ברצלונה.
 
השחקן נשאל גם בעניין התככים בחדר ההלבשה, הפרות המשמעת והמחנאות שהייתה העונה בקבוצה בצורה קיצונית ואמר: "לא היו מחנות בקבוצה, זה לא נכון. היו הפרות משמעת בצורה שלא הייתה פה בעבר אבל השאלה לא צריכה להיות מופנית אליי אלא למאמן. לופא מאמן כבר שנים ויש לו את הדרך שלו. עם העובדות אני לא מתווכח, דברים כאלה לא היו בעבר בהפועל."
 
ומה יודע הקפטן על ההכנות לעונה הבאה ועל הדיבורים על האיחוד? "האמת שאני ניזון מהתקשורת מה הולך להיות ומה קורה עם האיחוד. אני עדיין שחקן וזה לא מתפקידי להיכנס לזה. אז מה אם אני קפטן, אני לא צריך להיכנס לדברים כאלה. אני יודע שעמוס שוקל לעזו ודיברתי איתו והבנתי את זה ממנו. בנוגע לאיחוד אני לא מעורה בפרטים אבל זה מצב לא טוב לאף קבוצה. זה כמו הורים גרושים שהילד נקרע בינהם."
 
לסיום, נשאל סטי האם אין בהפועל כאלה שיקחו אחריות על המצב של הקבוצה: "אני לא מסכים עם זה שלא לוקחים כאן אחריות. אני התראיינתי לפני חודש וחצי ואמרתי שאני אשם אבל לא רק אני אשם. אני לא יכול להכריח אנשים לקחת אחריות. כולם אשמים במה שהיה השנה בקבוצה. גם השחקנים, גם הצוות וגם ההנהלה. כולם."
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה