הפועל הולכת לים, מתחילים לחשוב על שנה הבאה



בהפועל ירושלים סיימו את העונה, אבל כבר חושבים על השנה הבאה. על הפרק: שינויים בהנהלה, החלטה על גובה התקציב ושחרור מסיבי של שחקנים. שרון דרוקר, שצפוי להמשיך: " זה לא סוד שהיו בעיות לכל אורך השנה"

 

הפועל ירושלים סיימה אמש את אחת העונות היותר מאכזבות שלה, כשהפסידה 64:70 להפועל חולון והבודה ברבע גמר הפלייאוף. במילים אחרות, האדומים לא יהיו השנה בפיינל פור והם כבר יכולים ללכת לים או לתכנן נסיעה לחו"ל.

 

 

במלחה מתחילים להכין עכשיו את העונה הבאה. תחילה, בקבוצה יצטרכו להחליט מה יהיה גובה התקציב בעונה הקרובה, אבל עוד לפני כן, אסור לשכוח שלגומא אגייאר יש רוב בדירקטוריון ושצפויים שינויים בהנהלה הנוכחית. בגזרת המאמן, שרון דרוקר צפוי להמשיך (יש לו חוזה עם אופציה), אבל לא מעט שחקנים עשויים לעזוב, ביניהים בריאן רנד, ג'ון תומאס וראמל בראדלי. די ג'יי סטרוברי עשוי להישאר, אבל הכל תלוי בדרישות השכר שלו. בגזרת הישראלים, מעמדם של יובל נעימי ואורי קוקיה יציב. גוני יזרעאלי צפוי לעזוב ולא ברור מה יקרה אם דן גרונפלד ואלישי כדיר, למרות שלכל השלושה יש חוזה לעוד עונה בהפועל.

 

  

דרוקר אמר בסיום המשחק אתמול: "זה לא היה קל לחזור מחדר ההלבשה. הייתי חמישה חודשים עם השחקנים וניסינו להפיק את המקסימום שאפשר. זה לא סוד שהיו בעיות לכל אורך השנה, אבל אני חושב שבאיזשהו מקום השחקנים נתנו את כל מה שיכלו. הודיתי לשחקנים".

 

  

התמונה באדיבות האתר השמי של הפועל ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה