קוקיה: "באים ביום ראשון לנצח ואם מישהו חושב שנוותר, הוא טועה"



אכזבה גדולה בהפועל ירושלים מההפסד אתמול לחולון ומהחשש שביום ראשון תיגמר העונה. במלחה מודאגים: האם ספונסרים יעזבו והקבוצה לא תקבל כרטיס ליורוקאפ? שרון דרוקר: "הפסדנו את המשחק על הקו"

 

אכזבה גדולה בהפועל ירושלים בעקבות ההפסד אמש 65:70 להפועל חולון, הפסד שבעקבותיו נמצאת הקבוצה בפיגור 1:2 מול הקבוצה של דן שמיר. המשחק הרביעי יערך ביום ראשון באולם הפחים והפסד של האדומים ישלח את החבר'ה מבית אגרון לים. אם הפועל תודח ולא תעפיל לפיינל פור, במלחה בכלל יהיו לחוצים, זאת לאור העובדה שלא ברור אם במקרה כזה תקבל הקבוצה כרטיס למוקדמות היורוקאפ ובכלל, הדבר עשוי להביא לנטישה של ספונסרים.

 

 

דרוקר אמר בסיום המשחק: "הפסדנו את המשחק על הקו ובגלל ריבאונד ההתקפה של חולון. ראיתי כמה השחקנים רוצים ואיך הם נלחמים על החיים, אבל כמה החטאות שלנו, ובעיקר ריבאונדים בהתקפה של חולון, השאירו את המשחק אצלם. אנחנו נבוא להילחם על החיים שלנו כדי להחזיר את הסדרה לפה. אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה".

 

 

אורי קוקיה הוסיף: "עשינו בסיום קאמבק יפה, אבל לא הספיק. כל המשחקים נעים על 70 נקודות וכל פעם משהו אחר קובע. אנחנו באים ביום ראשון לנצח ואם מישהו חושב שנוותר, אז הוא טועה. אין לנו שום כוונה לוותר, נבוא לירוק דם בחולון ולנצח".

 

 

התמונה באדיבות אתר הבית של הפועל ירושלים.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה