הפועל ירושלים הפסידה הערב 65:70 להפועל חולון, שעלתה ליתרון 1:2 בסדרה. ניצחון של הקבוצה של דן שמיר ביום ראשון ישלח את השחקנים של שרון דרוקר לים. משחק נפלא של אורי קוקיה לא הספיק. ככה זה כשקולעים באחוזים של גבינה מהקו

 

האם הפועל ירושלים בדרך החוצה מהפלייאוף? השחקנים של שרון דרוקר הפסידו הערב 65:70 במלחה להפועל חולון, וכעת, הקבוצה של דן שמיר מוליכה 1:2 בסדרה וניצחון שלה באולם הפחים ביום ראשון יסיים את הסדרה ואת אחת העונות היותר גרועות של הפועל ירושלים בכל הזמנים.

 

  

דווקא המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד עבור האדומים, ובעיקר עבור אורי קוקיה, והפועל ירדה למחצית כשהיא ביתרון ושולטת במשחק. בחצי השני, השחקנים של שמיר התעוררו וביצעו קמאבק נפלא. כמה דקות לסיום, העסק נראה גמור, כשחולון הובילה 55:65, אבל אז, ריצה נפלאה של ירושלים החזירה אותה לעניינים. ראמל בראדלי ודי ג'יי סטרוברי עוד קיבלו הזדמנות להחזיר את האדומים למשחק ואפילו לנצח/להשוות, אבל ביום בו הקבוצה קולעת באחוזים איומים מהקו (11 מ-25) וחולון חוגגת בריבאונד ההתקפה, אפשר רק לפנטז על ניצחון.

 

 

 
קלעו להפועל ירושלים: אורי קוקיה 14 (7 מ-7 מהשדה, 12 ריבאונדים, 4 חטיפות), ג'ון תומאס 12 (5 מ-6 מהשדה, 4 איבודים), די ג'יי סטרוברי 8 (1 מ-5 ל-3, 1 מ-8 מהעונשין), ראמל בראדלי 9, יובל נעימי 8, בריאן רנדל 7 (5 איבודים), אלישי כדיר 3, גוני יזרעאלי 2, משה מזרחי 2.

 

  

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה