אלעד עמדי בבית וגן



"התוכנית של עמדינה" ערכה את גמר הבעיטות לשער בבית וגן. אוהד סיידוף עמד בשער, גילי אדרי הכניע אותו כבר בבעיטה הראשונה, אלדן פינקה בחופשה חלומית ולקינוח, קותי סבג הפתיע. היה כיף

צילום: שירי דדון
התוכנית של עמדינה עם אלעד עמדי, קיימה היום שידור חוץ מיוחד במגרש האימונים של בית"ר ירושלים, בית וגן. האירוע: "גמר הבעיטות לשער".
 

במהלך השבוע התקיימה תחרות בין המאזינים ובסופה העפילו לגמר שמונה מתמודדים שחלמו על הפרס המיוחד אותו העניקה "אלדן" חופשה חלומית בצרפת. כדי לזכות בפרס היו צריכים המתמודדים לבעוט ולהכניע את אוהד סיידוף, שוערה השני של בית"ר.
 
למרבה ההפתעה של הצוות כולו, המתמודד הראשון, גילי אדרי, הצליח לעמוד במשימה הלא פשוטה כבר בניסיון הראשון וזכה בפרס. אין ספק, מעורר קנאה!
 
השער המהיר של אדרי לא היה ההפתעה היחידה בבית וגן. קותי סבג הגיע הבוקר לרדיו ירושלים והשתתף בהקלטת התוכנית "מה נהיה עם סיוון קליין״, שתשודר מחר בין 14:00-16:00 ומיד לאחר מכן החליט לנחות במגרש של בית"ר.
 
סבג שעורר התלהבות רבה במקום, דיבר עם עמדי על מצבה של בית"ר ירושלים והשניים סיכמו את השידור החגיגי בסימן סיום עונת הכדורגל 2011/2012. מאיר הרוש וקובי מויאל לא פספסו וקפצו גם הם לחגיגה של עמדי!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה