הפועל פנתה שוב לקטמון: קחו את הקבוצה



הנהלת הפועל ירושלים יזמה פגישה עם עוזר ראש העיר עדו רוזנברג ועם הנהלת קטמון. למרות שהגיעו להסכמות, המו"מ שוב תקוע. בקטמון אומרים שהפועל לא הציגה חובות, ובקריית יובל רוצים שעמוס סאסי ישאר מפקח פיננסי. מי יודע, אולי עוד יהיה איחוד

סאגת האיחוד, פרק 325: ביום שני האחרון, גיל רז החליט לנסות ולהחיות את איחוד הקבוצות האדומות, ולא, לטענתו הפועל ירושלים במצב כלכליבסדר גמור ולנסיון החוזר לאחד בין השתיים אין כל קשר.
 

יו"ר הפועל יצר קשר עם עדו רוזנברג, עוזרו של ראש העיר (ברקת שוהה בחו"ל ולא נכח), והשניים החליטו לזמן לפגישה נוספת את אורי שרצקי ועומרי שיינפלד מקטמון.
 
הפגישה בין הצדדים התקיימה עוד באותו יום באבו גוש. יוסי סאסי לא נכח והעניק לגיל רז ועמוס סאסי יפוי כוח מלא, כמו שביקשו מקטמון.
 
בפגישה סוכם כי הפועל תוותר על הדרישה לפרק את העמותה ועל הבקשה של יוסי סאסי להחתים איש עסקים שייקח על עצמו את חובות הפועל. בקריית יובל מספרים כי קטמון הודיעה בפירוש שאין באפשרותה להתחייב לבטוחות ולכן הוחלט כי הערבונות של יוסי סאסי בבקרה התקציבית ישארו, עד כן, בקטמון מגכחים ומכחישים.
 
הפועל ביקשה למנות את עמוס סאסי למפקח הפיננסי של הקבוצה, מאחר והערבונות שייכים לאחיו, אך בקטמון לא הסכימו להתפשר על הסעיף לאחר שכל שאר הפרטים כבר סוכמו. בקטמון מכחישים לחלוטין את הפרטים שמסרו מהפועל ירושלים וציינו כי מדובר ב"עיוות נוראי של פרטי ההסכם, בהפועל רוצים שנהיה קבוצת הניהול שלהם וזה לא יקרה."
 
יו"ר הפועל, גיל רז, אמר ל"ירושלים נט": "קטמון רוצה לקבל את השליטה על הפועל וזה בלתי אפשרי משום שאין להם את התקציב הדרוש. בתמורה, הצענו להשאיר את הבטחונות של יוסי סאסי ולמנות את עמוס סאסי להיות המפקח הפיננסי שיהיה אחראי על ברמה הפיננסית בלבד. שימשיכו לבזבז מיליונים כל עונה."
 
אורי שרצקי הגיב: " הנתונים שגיל רז מוסר לא מדוייקים בלשון המעטה. אני לא הולך להיכנס למלחמות הלא נגמרות האלה. ניסנו הכל, באנו, שמענו. לאור לוח הזמנים שנוצר הסיכוי הוא קלוש."
 
גורמים אחרים הוסיפו: "בהפועל מנסים עכשיו לצייר אותנו כאשמים. זה הכל ספין. הם היו צריכים לשלוח לנו את המסמכים על גובה החובות ועל פריסת התשלומים עד יום שני בערב והם לא עשו את זה. הם שינו סעיפים בלי קשר למה שסוכם ביום שני. אנחנו לא ניקח על עצמנו את הקבוצה במצב שכזה. זה יהיה חוסר אחריות."
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה