בית"ר תוריד את מכבי פ"ת ללאומית?



בית"ר ירושלים עשויה להיות הקבוצה שתוריד את מכבי פתח תקווה לליגה השנייה, אם תפסיד בשבת להפועל ב"ש. בפתח תקווה חוששים ובבית"ר מצהירים: נבוא כדי לנצח

בית"ר ירושלים תסיים את העונה ביום שבת, מול הפועל באר שבע בוסרמיל. אומנם בית"ר כבר הבטיחה מזמן את ההישארות בליגה, אבל ליריבה המשחק גורלי ועשוי לסיים את דרכה בליגת העל.
 

לא רק בב"ש חוששים מהמשחק, אלא גם בפתח תקווה. המועדון של הלוזונים תלוי בתוצאת המשחק, ואם ב"ש תנצח את בית"ר, פתח תקוה תמצא את עצמה בלאומית.
 
בקבוצה של הלוזונים חוששים ששחקני בית"ר יזלזלו במשחק והניצחון יילך לב"ש. בבית"ר לעומת זאת אומרים: אנחנו באים כדי לנצח. לא נלכלך את השם שלנו בשביל פתח תקווה.
 
אלי כהן התייחס לנושא ואמר:  "אנחנו באים לנצח, חד משמעית.יש לנו שחקנים טובים שזה המבחן שלהם. אם הם רוצים להיות בסגל ששואף לצמרת בשנה הבאה הם צריכים להוכיח את עצמם. נגמרו השנים שהקבוצה רוצה לשרוד בליגה. אנחנו בית"ר ירושלים ובאים לנצח כל משחק."
 
בעניין אחר, בית"ר ירושלים נמצאת במרחק משחק אחד מסיום הליגה, ובהנהלה כבר מתכוננים לעונה הבאה.
 
למרות שארקדי גאידמק עדיין לא העביר כספים ולא הודיע על גובה התקציב שיעמיד לקבוצה, במועדון כבר בישרו לערן לוי ודריו פרננדס שישארו גם בעונה הבאה.
 
בבית"ר מקווים שמכבי חיפה תסכים להחזיר את חן עזריאל ובנוסף תאשר את השארתו של המגן חיים מגרלשוילי. המהלך ייצא לפועל אם בית"ר תסכים למכור את אריאל הרוש או קובי מויאל שהיו מבוקשים בכרמל כבר העונה.
 
החלוץ הברזילאי, לאונרדו פסוס שכבר לא נמצא בסגל הקבוצה, הודיע אתמול בעמוד הפייסבוק שלו שהוא עובר לשחק בפורטוגל. בקבוצה טוענים כי לא קיבלו שום פנייה עד לשלב זה. בכל אופן, אלי כהן לא מעוניין בשירותיו של פסוס והוא צפוי לעזוב.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה