קטמון VS בית שמש



בית הספר לכדורגל של הפועל קטמון אירח את האקדמיה של האחים עזו מבית שמש לטורניר שעתיד להפוך למסורת. אופיר עזו: "היה אירוח מדהים, מודים לקטמון"

בזמן שהכדורגל שלנו מתדרדר מיום ליום מבחינת האיכות והרמה, טוב שיש אירועים מסוג זה: בית הספר לכדורגל של הפועל קטמון ירושלים בהנהלתו של קפטן הבוגרת, שי אהרון, זימן לטורניר ידידות את בית הספר לכדורגל של בית שמש, אותו מנהלים אופיר ואסף עזו, שחקני הפועל ירושלים.
 

הטורניר שהתקיים אתמול (א'), במגרש מבט, משך אליו יותר ממאה שחקנים צעירים. הקבוצות התחלקו לפי גילאים : כיתות א'-ג', וכיתות ד'-ו'. המשחק של הילדים הצעירים יותר הסתיים בתיקו 7:7, ואילו הקבוצה ה"בוגרת" יותר מקטמון ניצחה את היריבה, 6:4.
 
מלבד כדורגל, השחקנים הצעירים נהנו מאווירה ספורטיבית ומרעננת וגם לקינוח, ארטיקים.
 
אופיר עזו סיפר לנו היום: "היה אירוח מדהים. הילדים נהנו, ההורים נכחו גם הם במשחקים והיה ממש נחמד. אנחנו רוצים להודות לקטמון על האירוח."
 
על בית הספר אותו הוא מנהל יחד עם אחיו אמר : "יש לנו בית ספר נהדר שממומן ברובו על ידי העירייה. אנחנו רוצים למנף את בית הספר ולשחק מול כמה שיותר קבוצות. אני רוצה להודות לסגן ראש העיר, מאיר בלעיש שמלווה את האקדמיה מיום הקמתה ועד עכשיו. אנחנו והילדים מקבלים את כל התנאים ומגיע לו על כך תודה ענקית. אנחנו מקווים ובטוחים ששיתוף הפעולה ימשיך גם בעתיד."
 
ביום ראשון הבא יגיעו קבוצות נוספות מהאקדמיה של האחים עזו ל"מבט", למשחק נוסף מול חניכיו של שי אהרון.
 
 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה