בעוד שבועיים: הנהלה חדשה לקטמון



קבוצת האוהדים ערכה אתמול אסיפה בה סוכמה העונה, הבחירות להנהלה בסופ"ש הבא. הספונסרים מרוצים מהניצחון בשישי. ההנהלה תיפגש עוד השבוע עם שי אהרון ועמית שמש. קבוצת הנוער ערכה אתמול את משחק ההכתרה

הפועל קטמון ירושלים סיימה את העונה ביום שישי, וכבר אתמול בערב נערכה אסיפת אוהדים בה סוכמה העונה מתחילתה ועד סופה מבחינה כלכלית ומקצועית.
 

כ-200 אוהדים נכחו באסיפה בה נקבע כי בעוד שבועיים יערכו הבחירות להנהלה (בסופ"ש הבא יהיה ניתן להצביע באתר, התוצאות יתפרסמו ביום ראשון, 20 במאי). חברים שמעוניינים להגיש מועמדות, יצטרכו לעשות זאת עד היום בערב, באתר הקבוצה.
 
נושא המאמן עלה גם הוא כצפוי, והוחלט כי כל המועמדים ידרשו להכין תוכנית עבודה, כולל ליאור זדה. בקבוצה אומרים כי ליאור זדה עדיין בתמונה והוא יהיה אחד המאמנים איתו יישבו רגע לפני ההחלטה הסופית.
 
אורי שרצקי התייחס לנושא ואמר: "ההחלטה לגבי המאמן היא קשה, הכי קשה שנצטרך לקבל בקיץ הקרוב. זה בטח לא הולך להיות קל, אנחנו רוצים להעמיד קבוצה טובה לעונה הבאה."
 
כבר השבוע צפוייה ההנהלה להיפגש עם שי אהרון ועמית שמש במטרה לסכם איתם גם לעונה הבאה. הספונסרים של הקבוצה הביעו בסופ"ש האחרון שביעות רצון גדולה מהניצחון על בית"ר כפ"ס והצורה בה הסתיימה העונה.
 
אתמול נערך משחק ההכתרה של קבוצת הנוער של קטמון. הקבוצה תשחק בעונה הבאה בליגה הארצית. 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה