הערב באולם הפחים: משחק מספר שתיים בסדרה



הפועל ירושלים והפועל חולון נפגשות הערב לקרב על מקום בפיינל פור. הקבוצה של שרון דרוקר מגיעה עם יתרון 0:1. האם די ג'יי סטרוברי שוב ייתן הצגה, או שהחניכים של דן שמיר יצליחו להשוות את הסדרה?

 

הסדרה המותחת בפלייאוף בין הפועל ירושלים והפועל חולון תגיע הערב למשחק השני בסדרה, הפעם באולם הפחים. הקבוצה של שרון דרוקר מגיעה למשחק הערב (19:40, שידור ישיר בערוץ 5) ביתרון 0:1 בסדרה, לאחר משחק מותח ומרתק ביום ראשון שעבר במלחה.

 

 

מנגד, הקבוצה של דן שמיר רוצה לחזור לעניינים וניצחון שלה הערב ישווה את הסדרה ל-1:1. המשחק השלישי בסדרה, אגב, יערך ביום חמישי הקרוב, במלחה. במשחק הראשון, נהנתה הפועל נהנתה מיכולת טובה של הגארדים שלה. די ג'יי סטרוברי קלע 17, יובל נעימי תרם 14 נק' ו-6 אס' וראמל בראדלי הוסיף 14 נק'. כזכור, במפגש הקודם באולם הפחים במסגרת הליגה, ניצחה הפועל 70:80 בזכות ערב אדיר של סטרוברי, שקלע 37 נק' והיה בלתי ניתן לעצירה.

 

 

בינתיים, מנהלת הליגה מינתה את סגן ניצב בדימוס, עופר שוסטר, להיות בודק חיצוני לאירועים האלימים שהתרחשו במשחק הראשון בין שתי הקבוצות במלחה. שוסטר, אגב, ליווה בעברו אירועים דומים לאלה שהתרחשו בשבוע שעבר ובמנהלת מקווים שהוא יגיע למסקנות תוך זמן קצר.

 

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה