שמונה מי יודע?



הקבוצה של אלי כהן הצליחה לשבור את השיא השנתי של ניצחונות רצופים, עם 0:2 על הפועל פתח תקווה. צחי אליחן ולירון דיאמנט כבשו את שני השערים. האורחים ממלאבס סיימו את המשחק עם עשרה שחקנים

 

בית"ר ירושלים השלימה הערב ניצחון שמיני ברציפות, כשגברה בטדי 0:2 על הפועל פתח תקווה. צחי אלחין (דקה 14) ולירון דיאמנט (דקה 90) כבשו את שני השערים לזכותה של הקבוצה של אלי כהן, שהצליחה, בזכות הניצחון, להעמיד את שיא העונה בניצחונות רצופים. ביום שלישי תארח הקבוצה את הפועל חיפה, ובבית"ר מקווים להמשיך ולנצח עד סוף העונה.

 

 

בית"ר הופיעה למשחק הערב ללא סטיבן כהן, ששבר באימון של יום שישי את האף, וכן ללא עמית בן שושן, שפצוע כבר שבועיים בקרסול. בדקה ה-14 עלו הצהובים שחורים ליתרון 0:1 משערו של צחי אליחן, אחרי בישול של דן אייבינדר. בדקה ה-33 ערן לוי היה צריך להכפיל את התוצאה, אבל משבעה מטרים בעט החוצה. שתי דקות מאוחר יותר, בעיטה של ריקן נקלטה בידיים של שוערה של פ"ת. קצת לפני סיום המחצית, אור פישביין היה יכול להשוות את התוצאה, אבל הרוש הדף את הבעיטה שלו. 0:1 בית"ר בהפסקה.

 

 

בית"ר פתחה גם את החצי השני מצוין, ובדקה ה-62 אבי ריקן יכול היה להכפיל את התוצאה, אבל אג'ידה הצליח להדוף את הבעיטה שלו. בדקה ה-75 האורחים מפ"ת נשארו בעשרה שחקנים, אחרי שג'ונתן אסוס הורחק. בדקה ה-90, באה בית"ר על שכרה, כשלירון דיאמנט, שהחליף את דן אייבינדר, כבש את השני במשחק אחרי דאבל פס נפלא עם ערן לוי. 0:2 בית"ר בסיום.

 

 

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדריי פילאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דן איינבינדר (לירון דיאמנט), דריו פרננדס, אבי ריקן, צחי אליחן (אופיר עמרם), ערן לוי.

3,500 צופים בטדי.

 

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה